fredag den 15. april 2011

Bryllupskort og fuglebur.

Fik jeg lavet til Scrap i torsdagsklubben i aftes. Ja det vil sige jeg lavede et bryllupskort mere, men det var et en af de andre scrappere skulle bruge, så det fik jeg ingen billede af. Bryllupskortet er med Vivi Gade papir, vintage billede fra nettet, swirl, sammensatte blomster, sløjfe og et par charms.

Fugleburet her jeg denne gang lavet efter Tuturialen jeg henviste til forleden, det er ikke specielt påskeagtigt - men helårs. *G* Hav en herlig fredag. Her skal være "Tøseaften" - hehe .... og det er IKKE scrappere jeg får besøg af denne gang - hihi. Knus herfra.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det et sødt bryllup's kort og så fint pyntet. Og et super lækkert fuglebur... det hele skal heller være påske agtigt, den varer jo så kort. Jeg har slet ikke lavet noget, der bare minder om påske

    Ha en dejlig weekeng

    SvarSlet
  2. Skønt kort og lækkert bur.
    Ha en hyggelig aften
    Anja

    SvarSlet
  3. Nydelig bryllupskort. Og fugleburet var stilig :)

    SvarSlet
  4. Syntes at fugleburet er flot uanset om det er dobbelt eller ej :o) Lækkert bryllupskort. Du er så god til at få en masse pynt på, uden at det ser overfyldt ud. Her sker der ikke så meget scrap, for hos mig står den i prinsessens tegn :o) har lige været nede og købe maling til kommode og spejlet.

    SvarSlet
  5. wow så flot fuglebur og lækker bryllupskort. Her står weekenden på scrap, skal til 2dages SAM i roskildehallerne så det glæder jeg mig til selv om jeg aldrig får lavet noget men jeg hygger mig. God påske til dig

    SvarSlet
  6. Lovely creation, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    SvarSlet