torsdag den 31. marts 2011

Velkommen til mit scraprum... *Griner*

Så er her lidt billeder af scraprummet.

Advarer lige om at det er et temmeligt langt indlæg. :o)

Lige inden for døren er mine kurve skuffeting, da rummet ikke er specielt stort var jeg nødt til at vende den ene på hovedet og sætte ovenpå den anden - haha... men det fungerer fint.


Og så til "opfindelsen" ... det er ikke særligt kønt - men kæft det er genialt! ... (hvis jeg selv skal sige det.) Det startede med jeg gerne ville have en "himmel" af trådnet henover bordet - til at hænge forskelligt op i. Det er ikke helt nemt bare lige at finde trådnet - griner ... Men så kørte svoger på lossepladsen og fik nogle hylder fra et gammelt køleskab. Jow Jow.... vi eksperimenterede lidt med at få dem hængt op - men det var ikke helt godt. Men så kom vi i tanke om at lave det som en bog - og DET er smart (jeg sagde ikke kønt - hihi) - Nu kan jeg bladre i dem og stort set se ALT hvad der er hængt op. - Jeg kan endda hænge ting på begge sider af pladerne - når jeg engang får fat i flere clips/klemmer. Selv mine små rumdelte æsker kan hænge der.

er det ikke smart?
det bedste er jeg faktisk kan nå dem fra min stol, så jeg behøver ikke engang lette røven.
Nå... nok om det - så er der mit elskede skrivebord - det har jeg fået af min moooar... Det er KÆMPESTORT - og jeg er vildt glad for det.
på væggen til venstre for min plads er der ophængt et par tagrender til bånd, jeg kan godt se at det nok langtfra er nok - men så må jeg jo købe et par stykker mere. Og et par gardinstænger til punch (heller ikke nok - men det er der råd for) Så er der mit gamle arkivskab som jeg fik i fødselsdagsgave af sønnen sidste år. Det er fyldt med diverse papirer, og så er der min gamle kiste der gemmer på min julepynt - den fungerer som ståplads til min clip it up, en kurv proppet med blomster - og så det man sådan bruger tit.
Og til sidst et ekstra bord - der er diverse hylder hængt op over - og på mystisk vis er de allerede fyldt op ...???? Og så er der masser af opbevaringsdimser på bordet. Under bordet en masse rod der ikke er kommet på plads endnu - og så min papirvogn.
Og det var det. Her vil jeg helt sikkert komme til at bruge MEGET tid - haha.

9 kommentarer:

  1. Wawwww for et scrapperum... det bliver du helt sikkert glad for. Skønt at tingene lige er ved hånden. Genial påfund med de der køleskabsgitter.
    Og så lige en anden ting... er det kun mig eller er der andre der har svært ved at bladre på din blog... den hopper og danser når man scroller og er svært at styre????

    Ha en rigtig god scrappedag i dit nye rum

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. HOLD DA HELT OP.
    Vildt så fint du har fået det, og alle de ting du har. Du har godt nok fået dig indrettet i kreative omgivelser. TILLYKKE MED ALLE HERLIGHEDERNE.
    Smart med de køleskabshylder. Du burde tage patent på den opfindelse.

    Jeg har ingen problemer med din blog.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et super funktionelt rum, du har fået dig Wow : )
    Super ide, med de køleskbslåger, og nej kønne er de ikke, men de virker *GG*
    Nu har du bare en super hule, og kan scrappe alt det du vil, på alle tider af døgnet juhuuuu stort tillykke.
    Der må heller ikke havde været meget plads inden i jeres stue, hvis du har haft alle de ting stående derinde fnisss......
    Jeg har heller ingen problemer med bloggen.
    Rigtig god dag Pips, fra mig der slet,slet ikke er misundelig ; )

    SvarSlet
  5. Hold da helt op det var da smart og sikke en dejlig arbejdsplads du har fået dig der... super...

    SvarSlet
  6. Hold da helt ferie! Det er da bare SÅ super fedt!!! Det skulle jeg da gerne komme for at nær studere engang, for at få inspiration til mit eget!

    Knus Mie

    SvarSlet
  7. Det ligner da en helt butik med alle de ting du har hihi. Kan du lege??? Det ser bare så godt ud. KH 10na

    SvarSlet
  8. WAUW... jeg var da godt klar over at du havde mange scrapsager, men hold da helt op - hvornår åbner du butikken *G*
    Der må være lidt "Ole-Opfinder" over Jer, for det er godt nok overskueligt med den "køleskabshylde-bog" *G*
    SMAAART.....

    SvarSlet
  9. Griner... og du siger at jeg har mange scrapsager. Du har vidst mindst lige så mange :O) Du har fået indrettet dig rigtig fedt, og det arkivskab er simpelthen uundværlig i et scraprum. Smart ide med de køleskabshylder, hvem siger det skal være smart. Så længe at det er praktisk og virker :o)

    SvarSlet