tirsdag den 22. marts 2011

Simon Says Happy Birthday...

Eller ihvertfald er udfordringen hos Simon Says Stamp Challenge denne gang "Happy Birthday"
Dertil har jeg lavet dette kort.
Jeg har leget med Tim Holtz clearstamps der er blevet embosset, teksten er et Melissa Frances stempel. Papiret er IPIS Design igen :o) ... må nok erkende jeg er vild med præcis dette papir "yellow mosaic" selvom jeg ikke "brøds" mig om gult. Blomsterne er Prima og WildOrchid og metalhjørnet er fra KortHobby i Norge.
Og så har jeg vovet mig ud i at bestille lidt lækkerier hjem fra Polen, jeg fattede ikke en brik af hvad der stod på hjemmesiden - griner... men damn der var noget lækkert pynt.
Jeg viser glad frem når det engang ankommer til Billund, indtil videre mailer jeg lidt frem og tilbage med ejeren af biksen - for at sikre mig alt foregår rigtigt - haha.
Kan dog røbe at det drejer sig om det lækre finér pynt der var meget af på convention denne gang.
Hav en forrygende dag derude i Verden.
Her er det lækkert solskin - jubiii...
Kram herfra - jeg vender nok frygteligt tilbage senere.

6 kommentarer:

  1. Endnu et lækkert kort fra dig af. Jeg er da spændt på at se de finerpynt for det er jeg også helt vild med :o)her går det knap så godt, er stadigvæk godt øm efter faldet, men håber at jeg er mere frisk på lørdag.

    SvarSlet
  2. Stilig.
    Jeg sendte en mail ang. det papiret, for å finne forhandler i Norge. Men det fantes ikke.
    Og portoen fra designeren var visst så himla dyr.
    Synd, for det er så lekkert!

    SvarSlet
  3. super lækkert kort med fine detaljer og tak for altid søde kommentarer på min blog og på Inkido's blog det luner. jeg har 2 gange bestilt hos damen i polen, det er udskæringerne ik? og ja jeg undre mig også over det kom indenfor en uge, den første gang skrev hun lidt engelsk til mig fordi jeg ikke kunne logge ind men nu tror hun at jeg kan forstå når hun skriver polsk men pyt super hurtig levering og lækre sager de har

    SvarSlet
  4. Very beautifully! A wonderful card!

    SvarSlet
  5. WOW helt vild flot : )))) super lækker.
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  6. Wow what a beautiful and artistic card. Love it!! Thanks for playing along with us at Simon Says Stamp Challenge. :)

    SvarSlet