mandag den 21. marts 2011

På Konfirmationsdagen.

Så fik jeg lavet et af bestillingskortene, og det blev samtidig et bidrag til ugens udfordring hos Sukkersött.
Denne gang har de en skitse man skal følge og så skal man bruge hjemmelavede blomster.
Mine blomster er lavet sådan:
På loppemarked i efteråret købte jeg alle de kunstige blomster jeg kunne komme i nærheden af, det blev til ret mange men de var billige :o)
Jeg skiller blomsterne ad så meget jeg nu kan. Og så er de lige til at farve som man nu har behov for - og samle igen med enten brads eller andet.
Disse er samlet ved hjælp af en rose og jeg har farvet dem med dabber.
Motivet er et glansbillede og rammen er lavet med Nellie Snellen dies.
---
Forsat god dag til Jer, nu vil jeg lidt på blogrundfart inden jeg skal lave farserede porrer.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Lekkert.
    Og blomstene dine var herlige.
    Kjempefint kort.
    Klem....

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot kort du har lavet og ideen med at købe blomster på marked og så skille dem ad og farve dem i de farver man godt vil have er super.

    Knus

    SvarSlet
  3. Et rigtig flot kort.. jeg kan godt forstå at du skal være GD... tillykke med det. Griner, der kan du bare se, du fik kombineret det første kort med en udfordring, så mon ikke du gør det med flere... Vi ses du :o)

    SvarSlet
  4. Nydelig kort! Og fantastisk flotte blomster!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlet
  5. Dejligt kort, de er vildt søde de blomster :)

    SvarSlet
  6. Lekkert kort i flotte farger og du har jo bare pynta så nydelig :)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!!
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlet
  7. Superflotte blomster, Dorthe. Kortet ditt er veldig lekkert, flotte farger og skjønt motiv !

    SvarSlet