onsdag den 2. marts 2011

P is for Pink

er udfordringen hos The ABC challenge denne gang.
Jeg har lavet dette kort:
Hjørne- og "LOVE" stemplerne er fra Tim Holtz, papiret og hjerterne er Melissa Frances
og roserne er fra Wild Orchid.
Jeg har fået flere Tim Holtz stempler hjem, og der skal selvfølgelig leges med dem.
Jeg var megaheldig igen at vinde et lot på Ebay til fornuftig pris.
Der var så godtnok nogle jeg havde i forvejen imellem - men hvad gør det når en medscrapper kunne bruge dem :o)
---
Jeg havde besøg af samme medscrapper i aftes (hun skulle jo hente stempler - hihi) - det var egentlig meningen vi skulle lege lidt. Men vi nåede ikke andet end at bestille blomster hjem fra WildOrchid - haha.
Det var vi til gengæld også gode til! (ikk Marlene?)
Så nu glæder vi os til posten bringer nye forsyninger.
---
Og nu må jeg for alvor i gang med konfirmationskort - en af mine "kortsælgere" har nemlig lige ringet at hun ikke har flere.... ups...
Så nu ved jeg hvad dagen skal gå med.
Hav en herlig dag derude!
Kram herfra.

7 kommentarer:

  1. Smukt kort! :)
    Ja det er godt at ha' nogen at dele med *G*...
    De blomster fra Wild Orchid havde jeg også bestilt nogen af, men jeg kan slet ikke finde ud af at bruge dem, så nu ryger de til salg tror jeg, sådan går det jo somme tider ;D

    SvarSlet
  2. Åååh så vacker & romantsik kort!! Gillar hjärtan jätte mycket! Tack för att du är med oss denna vecka i The ABC Challenge!

    SvarSlet
  3. Så flott mønsterpapir, og fint med hjertene som motiv - flott kort, Dorthe !

    SvarSlet
  4. Hvor er det vildt så mange flotte kort du bare spytter ud :) Tak for awarden forresten!

    SvarSlet
  5. Så dejligt med nye stempler : ) og godt at du kan dele tihi... gør andre glade, er det bedste : )
    Så er det bare om at komme igang med at lave konfirmations kort, når kassen er tom, men med den fart du har på, er den jo fyldt på nul kommer 5 : )
    Rigtig fint kort igen : )

    SvarSlet
  6. Very pretty card. Thanks for joining in with us at the ABC challenge
    Hugs Sue x

    SvarSlet
  7. Your card is lovely! Love the roses on the hearts :)
    Thanks for joining us in the P for Pink challenge at ABC-challenge :)

    SvarSlet