onsdag den 16. marts 2011

Og mit første Stjernekort.

Udfordringen hos Simon Says Stamp and Show er denne gang "Stars"
---
Og da jeg for ganske nyligt så en Turturial til dette Stjernekort på Wenches fantastiske blog, var det jo helt oplagt at afprøve den foldeteknik.
---
Sådan ser kortet ud når det er lukket.
og sådan ser det ud når det er åbent.
Det var sjovt at lave! Jeg elsker nye folde-teknikker!
Og det blev så mit bidrag til den udfordring.
Senere i dag smider jeg en ordentlig stak links til turturials i indlægget med mine favoritter igen.
---
Tusind Tak for alle Jeres søde kommentarer, de er meget værdsat!
Hav en skøn solrig onsdag!
Kram.

11 kommentarer:

  1. Dette ble jo kjempeflott, Dorthe ! Nydelig pyntet også :-))

    SvarSlet
  2. så flot stjernekort, jeg har lavet en demo model men skal en dag prøve at pyntet søde kort. TH dies kan du købe hos love2scrap.dk og de har også de fede stempler fra Tim Holtz som er helt nye

    SvarSlet
  3. Fed kort og super flot pyntet :o) ups.. kom lige til at se at det ikke var bivoks jeg havde købt.. så må ud og shoppe igen... griner

    SvarSlet
  4. Flot stjerne kort : ) Godt at prøve noget nyt *GG*
    Det hjalp, på din blog ; ) jeg tror at jeg går tilbage på et tidspunkt til 2 kolonner igen. Jeg har samme problem.
    Det er jo meget godt, at "lege" lidt med bloggen, så lære man det hele at kende : )
    Rigtig god dag, jeg har været ude og lufte hunden i solskind, men det blæser en stiv pelikan, og det er bare koldt brrrrrr

    SvarSlet
  5. Rigtig rigtig flot stjernekort.

    SvarSlet
  6. Hello! I love your STAR entry into Simon Says Stamp and Show Challenge! Very unique and nicely done! Thanks for joining us for the challenge! <3 Candy

    SvarSlet
  7. Great! I love how it opens. Great job!

    SvarSlet
  8. Hvor er du bare dygtig altså....
    Superflot stjernekort.

    SvarSlet
  9. Oh, oh this card is awesome!
    Would love to have you join us for our birthday challenge (easy peasy) right?
    Come join:

    http://abcdtchallenge.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Great folding technique! Thanks for joining the challenge at Simon Says Stamp & Show blog.

    SvarSlet