tirsdag den 29. marts 2011

Og en skitse mere...

Jeg kan godt lide skitseudfordringer - thihi...

jeg kan vel i det hele taget bare godt lide udfordringer.

Og hos Wild Orchid Challenge er der også en ny skitseudfordring.

---

Skitsen ser sådan ud:

Og mit kort kom til at se sådan ud: Jeg købte "post card" embossing folderen forleden da jeg var til kursus hos Unikscrap - så den skal der jo selvfølgelig leges med. Papiret aner jeg ikke hvad er, det var bare en rest. Så har jeg brugt lidt TH filmstrip og et af de små lommeure jeg har lavet "glas" på - og så lidt blonde købt på Ebay, en Melissa Frances Rubons og blomster fra Wild Orchid Craft. Og det blev så til mit bidrag. --- Jeg håber I får en fantastisk dag. Knus

3 kommentarer:

  1. Flot kort, du lige har fået lavet efter den skitse : ) ser vildt godt ud med det ur og film strips.
    At du godt kan li udfordringer er da gået min næse helt forbi *GG*
    held og lykke.

    SvarSlet
  2. Ja det er sandelig en flot folder den postcard.
    Og flot kort til din udfordring.
    Hvis du elsker udfordringer så meget, så skulle du møde min have !! LOL.

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Så flott :) Takk for at du er på utfordringen hos Wild Orchid Crafts ♥

    SvarSlet