tirsdag den 1. marts 2011

Og dagens 3. indlæg

ja ja ... jeg kunne slet ikke stoppe igen.
Så derfor blev der jo også produceret lidt.
---
Jeg havde en af de dage hvor jeg fik en ide stort set hver gang mine øjne faldt på et par ting der ligesom passede lidt sammen.
Og iiihh hvor jeg hyggede mig.
---
Ideen til det første kort har dog rumsteret i knoppen på mig hele weekenden - men der kunne jeg jo ikke få det lavet.
Så fandt jeg en rest Websters pages papir - og så skulle jeg lege med det.
Det fik et TH stempel, der blev embosset, og blev pyntet ganske lidt.
Endnu et TH stempel jeg embossede.
Det kort blev super enkelt, men jeg kan nu ret godt lide det.
Og til sidst et konfirmationskort. Det er ved at være tid til at få lavet en stak klar til de snarlige komfirmationer. Og pigekort har jeg fået lavet lidt af. Det kniber mere med drengekort.

Og det var så resten af produktionen fra i går.
I dag skal jeg gøre rent - det er jo knap så hyggeligt *GG* - men ikke desto mindre nødvendigt.
Hav en fabelagtig tirsdag!
Knus.

7 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort og dejligt når man bare kan få det hele til at passe og glide let... Go' tirsdag..

    SvarSlet
  2. takk for at du vil være med i blogg-candyen min:) du får 3 sjangser

    SvarSlet
  3. Så flotte kort, Dorthe, veldig til produksjon på deg nå, imponerende !! Likte så godt det første kortet med den vakre blomsten - nydelig !
    Det nederste c&s er også riktig lekkert, det er godt å kunne lage slike 'rolige' kort også :-)
    Ha en riktig fin dag fortsatt !

    SvarSlet
  4. Super flotte kort igen... lækre detaljer. Sikke en kreativitet på en dag :-)

    God aften til dig

    SvarSlet
  5. Jammen har du vært produktiv.
    Nydelige kort du har laget. Kjempelekkert !!

    SvarSlet
  6. Sååå mye lekkert.
    Her var det kommet mye nytt på kort tid :o)
    Du er produktiv.
    Ha en fin dag.
    Klem:)

    SvarSlet
  7. Hvor har du haft travlt i dag : )

    Rigtig fine kort ; )

    SvarSlet