tirsdag den 15. marts 2011

Og dagens 3. indlæg :o)

Hos Wild Orchid Challenge er udfordringen denne gang at bruge dies og punches....
er det lige noget der passer mig??
He Heeeh...
Jeg måtte jo straks have gang i mit nyerhvervede hjerte og lege lidt.
Har jeg nævnt jeg er VILD med den die (fnis)
---
Mit bidrag kom til at se sådan ud:
Jeg har brugt inkido papir, begge mine nye blad/gren punch, mit nye stempel, blomster fra både Wild Orchid og Kort og Godt, Martha Stewart around the page punch, perler, sværte og lidt bånd.

4 kommentarer:

  1. Duverden, så driftig og flink du har vært.
    Nydelige kort.
    Klem...

    SvarSlet
  2. Meget sødt kort... hmm... måske man skulle overveje at investere i det hjerte.. c",)

    SvarSlet
  3. Dette er flott, Dorthe, liker så godt begge disse punchene :-)

    SvarSlet
  4. Nøj hvor ser det godt ud. Fedt hjerte, det kan jeg godt forstå at du er faldet for!
    vh Renne

    SvarSlet