tirsdag den 29. marts 2011

Mothers day/Girlie

det er udfordringen hos Simon Say Stamp challenge.

Og så sagde mit ur at klokken snart var sidste frist for indlevering - haha. Så billedet er taget i lampens skær (nej ikke julelampen)

Her er mit bidrag, og jeg synes jo det er temmeligt tøset :o) Jeg fandt lige de der tulipanhjørner - uuuh de er fine - og jeg havde helt glemt jeg havde dem. Men de er da næsten uundværlige her. *G*

Nu kommer der IKKE flere indlæg i dag - hahaha....

Godnat og sov skønt og dejligt.

9 kommentarer:

  1. SUper sødt og hvor er det bare nogle dejlige farver. Kan godt se hvad du mener med de tulipanhjørner, de er da bare for nice ;o)

    SvarSlet
  2. Beautifully! Charming work!

    SvarSlet
  3. Hvor blev det sødt og de hjørner er jo så flotte hertil... lækre farver. Også et utroligt smuk mini album du fik lavet

    God onsdag til dig

    SvarSlet
  4. Var godt klar over at du havde så mange lækre scrapsager, at du ind i mellem kunne glemme nogen ;o)Det er et superflot kort. KH 10na

    SvarSlet
  5. Fint kort, og fine hjørner fra gemmerne. Du har da vist for mange ting.....
    Jeg købte faktisk de runde stempler på convention. Af en dame ved nabobordet ! De er fra http://oriondesign.blogspot.com/
    Men pas på......for de sælger flere dejlige ting...

    SvarSlet
  6. Lækkert og tøset kort :o) Lækre hjørner, men hvad har du ikke i gemmerne.. griner. Og maja serien går igen :o) lækkert papir.

    SvarSlet
  7. Riktig søtt kort! Herlige farger og akkurat passe "girlie" :)
    Og så fint det har blitt i bloggen din da! Så nydelig bilde i blogheaderen! :-)

    SvarSlet
  8. WAUW, Pipsen, - hvor er det et lækkert kort. Har du mange scrapsager? *G* - Det kan da vist ikke passe at du kan overse noget *G*
    Scrap på lørdag er desværre aflyst, har sendt dig en mail.
    Knus
    Kirsten

    SvarSlet