tirsdag den 29. marts 2011

Minialbum del 2 - og FÆRDIIIIII....! :o)

Så blev jeg også færdig med mit album fra kurset i lørdags.

---

Det blev en lidt tyk sag - men pyt med det, jeg er blevet glad for resultatet.


De første 4 sider har jeg vist så dem springer jeg over... hihi.

Side 5 er min søsters den ældste på side 6 er der en lille kuvert i en lomme og der har jeg tænkt mig at der skal lægges helt nye billeder af alle 4 som de ser ud i dag.Så nu skal jeg bare have dem alle samlet til fotografering inden Mors dag.
side 7 er min lille søde dreng :o) ... thihi. (hvis han ser det her får jeg tæv - lol)
side 8 er min søsters mellemste, min mor mener hun er lidt af en skønhed så hun skulle selvfølgelig have den "ramme"
og rosinen i pølseenden er denne 180 cm lange 12 årige - hihi

min søsters lille dreng :o) ... (heldigt for mig de ikke læser blog)
og læg lige mærke til det fantastiske stempel på bagsiden. Det er Annette´s (aka) værk - hun er en sand stempelmester ..... egååååzzzz?
og så er "tyksakken" lukket og bundet og næsten klar til at blive indpakket.

Iiiihh hvor min mor vil hyle når hun får den - og SÅ grimme synes jeg jo egentlig ikke ungerne er. *G*
Hvis du er med endnu så vil jeg da ønske dig en forsat herlig tirsdag.

Tusind Tak for alle søde kommentarer.

9 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet flot - super idé til mors dag. :-)
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er med endnu, og er vildt begejsteret, det er dælme blevet flot, man sku`ha`sådan en datter, og din mor har ret med hensyn til "skønheden" hun er da bare sød. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. wauw, hvor er den blevet flot :o) men det undre mig ikke når den kommer fra din hånd. Som Aka siger, det er sjovt at se hvor forskellige vores album er blevet selv om det er det samme kursus vi var på.

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er det en fantastisk mors dags gave. Den er så flot. Og mange fine detaljer. KH 10na

    SvarSlet
  5. Rigtig god ide at give den til din mor : ) Rigtig flot er den blevet : )
    også god tirsdag til dig

    SvarSlet
  6. Wauw, hvor er dit album blevet flot og en fantastisk gave til din Mor, er sikker på, hun vil nyde den hver dag. Jeg er desværre ikke kommet videre med mit album, så når det vist ikke til torsdag, men men men jeg må se om der ikke kan blive lidt tid i overskud til lidt kreativt også. Håber vi ses på torsdag. Knus og fortsat god dag fra Anna Marie

    SvarSlet
  7. YES - sådan skal det jo bare være, når det er lavet af en vintage-mester, der også får rosende omtale....
    Vildt flot, og med alle de små lækre detaljer. FLOT.
    Det var albummet i sin helhed. Nu til bagsiden:
    Den er helt usandsynlig smuk - især det stempel fuldender jo det hele.......hahahahaha

    Ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  8. Gosh for et flott album !! Fantastiske nydelige mønsterpapirer du har brukt, og perfekt med pynt - skulle gjerne vært tilstede når din mor mottar dette :-))

    SvarSlet
  9. Hold da helt op hvor det album dog blevet flot... wow..

    SvarSlet