søndag den 27. marts 2011

Minialbum del 1

I går var jeg på et kursus hos Unikscrap.

Kurset hed Vintage minialbum og underviseren var Stinne Krogh.

Det var superhyggeligt at møde en del scrappere fra blogverdenen, både nogen jeg kendte i forvejen men også nogen jeg ikke kendte. Vi havde en rigtig hyggelig dag (og TRAVL)

Jeg blev langtfra færdig med mit projekt - haha... og typisk for mig hørte jeg ikke helt efter i timen og fik ikke fulgt manualen...

Men nå - så købte jeg bare matrialer til at lave et "rigtigt" album også.

---

Men her er de første 4 sider af mit album, jeg har leget lidt videre med det her til morgen.

Forsiden.

Jeg laver albummet til min gamle Fru Moder til morsdag fra hendes 4 mindste/yngste børnebørn derfor "Fra Alle Os"


side 2 er billeder af de 4 englebasser fra dengang de VAR englebasser - haha.

Den lille skallede er mit vidunder. :o) De 3 andre er min søsters. side 3 er tilegnet pigerne

de gemmer sig bag flappen i en lidt ældre udgave.
og så selvfølgelig er næste side med knægtene.
alle billeder har jeg printet på canvas... det har faktisk en lidt fed effekt som dog ikke ses på billederne her.
De næste sider er "under construction" - men det går ikke vanvittigt stærkt.

---

I eftermiddag skal jeg til fødselsdag - og det var så den weekend.

Hav en fantastisk Søndag.

Kram herfra.

8 kommentarer:

  1. Så läckert albumd du gjort :D
    Papperet jag använt är från BO bunny- gabrielle. UNDERBARA papper.. dom måste du köpa *ler*
    http://kristinasscrapbooking.se/images/blank.gif

    SvarSlet
  2. Det er kommet til at se vildt lækkert ud :o) glæder mig til at se resten af albummet. Og tusind tak for en hyggelig dag. Du smider bare en mail når du har styr på dagene. Skønt at se dig igen, du gamle :o)

    SvarSlet
  3. Det bliver da et helt fantastisk album... ser rigtig lækkert ud.... god søndag til dig også..

    SvarSlet
  4. Kjempekoselig.
    Herlige farger og morsomt med alle bildene.

    SvarSlet
  5. Så smukt du har fået pyntet albummet. Det nåede jeg jo ikke at se deroppe.
    Tak for en dejlig dag - det er altid så hyggeligt at være sammen med dig. Og sjovt !
    Henriette har kigget længe på billedet af dig - sure Pips, (hihi) og du har altså gjort indtryk på hende, for hun smiler hver gang hun ser dit foto.

    SvarSlet
  6. det ser ud som om det har været et kanon kursus, så flotte sider du har fået lavet og kan godt forestille mig at billederne trykt på kanvas ser endnu bedre ud IRL

    SvarSlet
  7. Det er rigtig flot og lyder spændende med print på lærede :)

    SvarSlet
  8. det blev da et super lækkert album du fik lavet!!!! det var rigtigt hyggeligt at hilse på dig, og jeg håber da meget at se dig igen en anden gang.

    SvarSlet