mandag den 14. marts 2011

Mere Nellie Snellen.

Da jeg havde lavet den Hjerteæske i går tænkte jeg at den Tuturial også kunne bruges til andre dies.
Og så måtte jeg jo prøve. Her har jeg så brugt den ovale jeg også fik med hjem lørdag.
Æskerne er ikke så store, men jo egentlig ret anvendelige.
Jeg blev spurgt i går hvilke die det var jeg brugte til hjerteæsken. Det er den nye Nellie Snellen hjertedie. Den er helt skøn og meget anvendelig! Jeg købte min hos Gitte i Hobbyboden. Men jeg kan se hos Kortgleder at den die er superpopulær og levering er forsinket.

Jeg eksperimenterede med mange ting i går - der ligger og tørrer rundt over det hele - haha.
Bl. a. overføringsteknik, hvor jeg har leget med canvas.
Så har jeg leget med utee - og så har jeg lavet lommeure. Men det viser jeg nok meget mere om senere.
---
Hav en herlig mandag og en forrygende start på en ny uge.
Kram

3 kommentarer:

  1. Super smuk æske også...

    God mandag til dig!!!

    SvarSlet
  2. Det kunne godt lade sig gøre at bruge end anden die. En rigtig flot æske er det blevet til. Jeg glæder mig helt vild til at se alle de andre ting du nævner. Jeg er ikke blevet gode venner med transfer teknikken, måske du kan vise mig det :o) fik du kigget på kursuset hos unik. Hav en super mandag.

    SvarSlet