fredag den 11. marts 2011

Kort til gode formål!

Så fik jeg omsider pakket en stak kort til henholdsvis Cancerkort og Operation skriv hjem.

De skal med til Middelfart og afleveres i morgen.

---

Den første portion her er kortene til CancerKort
Og næste portion her er til Operation Skriv Hjem
Så lidt skal jeg da have med derover ... hihi...
Jeg kan slet ikke finde ud af om jeg skal pakke noget eller ikke, jeg er nemlig ret sikker på det bliver meget begrænset hvad jeg får lavet.
---
Så til noget helt andet.

Ved I ?? at jeg har VERDENS BEDSTE SØN?
Det HAR jeg!!!

I går kom han hjem og forærede mig en funklende ny bærbar computer!
Spørg lige om jeg måbede?
Hold da op!
Det er en (meget) tidlig Fødselsdagsgave sagde han.
Jeg har fødselsdag i juli - thihi...
Men ..... " du sagde forleden at du gerne ville have en bærbar computer, og det var jo nu der var et supergodt Tilbud, så ... nu har jeg købt en"

Se selv... jeg HAR .... VERDENS BEDSTE SØN!!!
---
Hav en Fantastisk Fredag.
Kram

6 kommentarer:

  1. Det var jo super sødt af knægten sådan at forære sin mor en bærbar :)
    ....og sjovt nok så har jeg også verdens bedste søn(ner) *G*
    Ha' en rigtig go' dag i Middelfart - og så vil vi jo gerne se billeder af hvad du slæber med hjem ;P

    SvarSlet
  2. Det må da siges at være en rigtig dejligt knægt du har... og sikke mange flotte kort du har fået lavet til de gode formål..

    SvarSlet
  3. Hvor er han bare sød. Skal du så til at digi-scrappe??? Pak nu lidt, så du har muligheden, hvis lysten er til det og tiden selvfølgelig. Jeg regner med at skulle lave lidt konfirmations kort- måske ;o)Ellers vil jeg rundt til make and takes. Vi ses snart. Kirsten kommer herud lidt i 8 og så kører vi. KH 10na

    SvarSlet
  4. Dejlige kort, de skal nok vække glæde : )
    Sikke en super sød søn, sådan at forkæle sin mor, dejligt.

    Jeg ved også at jeg stort set ikke får lavet noget, så jeg har kun lige min lille Tote med ganske få ting lille smule papir skæremaskine og underlag.
    Ikke at jeg tror jeg kommer til at bruge det fnissss

    SvarSlet
  5. Heldige du... Kan jeg få låne sønnen din litt? :))

    SvarSlet
  6. Hej du - hyggeligt at hilse på dig i går og mange tak for de fine kort til OSH.

    SvarSlet