tirsdag den 15. marts 2011

Kort med papir fra IPIS Design.

Her er et par kort jeg har lavet med Ingers nye lækre papirer.
Til det første kort har jeg brugt "Yellow Mosaic"
Kortet bliver også mit bidrag til månedens udfordring hos Sir Stampalot challenge hvor de vil se:
Grønt - Gult og Pink.
Jeg synes det er synd at putte for meget pynt på de papirer, så det er blevet til nogle stempler, lidt blomster og en enkelt Rubons.
Til det næste kort har jeg brugt papiret "Blue flower" - men jeg brugte bagsiden.
Her har jeg også kun brugt et par stempler, 1 Rubons og beslag fra Tim Holtz - og så et af mine lommeure.
Jeg har skåret uret ud af det nye Bo Bunny papir (jeg købte 6x6 paperstacken) jeg lagde et lag glossy accent på som "glas" - og da det var tørt fik kanten en omgang stickles. Men det er dælme ikke nemt at få et ordentligt billede af.
Jeg har lagt en masse Turturials i indlægget med mine favoritter igen. Det var alt for længe siden jeg havde fået opdateret det. Så tag et kig om der er noget du kan bruge.
Og der kommer flere en af de nærmeste dage.
---
Hav en herlig dag.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Kjempelekkert papir.
    Jeg måtte straks inn og titte på de.
    Ingen tvil om at jeg må handle her:
    Kortene dine var selvsagt lekre de også.
    Klem......

    SvarSlet
  2. Det var dog noget lækkert papir. Og så smukt et kort du fik ud af det. Enkelt så man kan se papiret - flot.
    Skønt nr 2 kort også, og tak for alle tutter.....det var dog en utrolig mængde.

    God dag til dig deroppe på heden.

    SvarSlet
  3. Flotte kort, og lækker papir. Kan super godt li nr 1 dejlige lyse farver : )
    Rigtig god dag ; )

    SvarSlet
  4. Nogen flotte kort du igen har lavet.. Det lommeur kunne jeg da godt tænke mig at kigge nærmere på :)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare godt ud Pips, dejligt at du er godt igang med dine nye legesager. Har også forsøgt mig lidt idag med et par konfirmations kort. Kh 10na

    SvarSlet
  6. Super flotte kort igen fra de hånd...

    SvarSlet
  7. This is just beautiful!! Thanks for playing along at Sir Stampalot.
    Pinky

    SvarSlet
  8. Beautiful creation
    Thanks for joining us at Sir Stampalot this month
    And Good luck!

    Hugs
    Francesca

    SvarSlet
  9. A wonderful spring creation! Thanks for sharing with us at Sir Stampalot and good luck!

    SvarSlet
  10. awww so special.
    Thanks for joining us in the Sir Stampalot Challenge, hugs Chris

    SvarSlet
  11. Hi there

    What a delightful creation, the image and colours are just perfect for our Spring theme.

    Thank you so much for joining us at Stampalot chellenge this month, good luck and look forward to seeing you again.

    B x

    SvarSlet
  12. Fab Entry, thanks for joining Sir Stampalot’s challenge, Good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvarSlet