onsdag den 9. marts 2011

Jeg fandt en ny udfordring.

En af mine søde medbloggere Sanna - er i design team hos Papiravisen
Da jeg jo er en nysgerrig sjæl skulle jeg jo ind og kigge hvad det er...
og sørme om ikke der var en udfordring :o)
---
Brug mindst 10 perler, mindst 3 knapper og mindst 2 tekstiler
Sådan lyder udfordringen, og det måtte jeg jo lege lidt med.
---
10 perler.... - det passede lige med at skrive Gratulerer med mine bogstavperler.
3 knapper - det var nemt nok... jeg synes så bare ikke knapperne var så kønne, så de fik en rose på... hihi.
Så var der de 2 tekstiler ... det var straks værre. Organza sløjfen er den ene... men det var jo næsten for nemt bare at sætte 2 bånd på - så jeg fandt et stykke stof (det er faktisk nogle frygteligt grimme sommerbukser - haha) De røg en tur gennem Big Shotten sammen med Tim Holtz Fancyful flight. Og her er så mit bidrag:
Det var en sjov udfordring!
---
I går fik jeg lavet mine bidrag til kort-udfordringerne på Convention.
LOérne er jeg ikke så sikker på jeg får lavet - men pyt!
---
Håber du får en fantastisk onsdag!
Her regner det - øv øv!
Kram.

13 kommentarer:

  1. Jamen hvor du altså bare igang. Og den her udfordring er da bare løst så fint. Selv om du nu ikke har nogen busker til sommer !!
    Smart med roserne på knapperne - den er vist ny !

    Her er det oså et møgvejr, slud, regn og blæst. Uff. Så vi hygger inden døre - et par timer - inden næste ting på programmet. hihi.

    Nu skal vi kun sove 3 gange ....så ses vi.

    SvarSlet
  2. Ha Jeg mener selvfølgelig BUKSER.
    Den danske sprog er en svær en...

    SvarSlet
  3. super flot kort og fin brug af TH dies, skønne farver

    SvarSlet
  4. Så flot et kort og sikke en opfindsomhed ( gamle bukser :-) )

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  5. Jeg så lige hos Mio at du gerne ville have flere kolonner på din blog... gør således
    Vælg design
    " bloggerdesigner
    " layout
    der ser du de forskellige og så kan du jo bare vælge ( det skal være i hovedlayout )
    tryk på den du vil have
    Tryk anvend til blog

    Der skulle ske nogen fejl ved det :-)

    Håber dtte hjælper dig

    SvarSlet
  6. For et lekkert kort du har laget :-)
    Nydelige farger.
    Klem Guro

    SvarSlet
  7. Og så blev pips udfordret igen, og udfaldet er blevet rigtig flot. Nogen gange er det godt at skulle have hovedet bare lidt i blød :o) Sørg nu for at få sovet ud, så du er frisk til på lørdag.

    SvarSlet
  8. Hvad sker der lige med din blog?? Hvor er du god, du har lavet kort til konkurrencerne, det har jeg slet ikke. Vi ses snart.KH 10na

    SvarSlet
  9. Hei på deg.
    Så kjekt at du stakk innom Papiravisen og ble inspirert til å være med.
    Takk for at du deltar med dette herlige kortet.

    SvarSlet
  10. Flott kort. Eg har også dilla på utfodringer. Alltid kjekt å prøve ut nye ting :)

    SvarSlet
  11. Flott kort, stilig bruk av perler :) Takk for at du deltar hos Papiravisen og håper vi ser deg igjen.
    Klem

    SvarSlet
  12. Så kjempefint det ble! Virkelig en nydelig løsning på utfordringen, og en kjempetakk for at du tok deg tid til å være med hos Papiravisen!

    klem fra Laila

    SvarSlet
  13. Så koselig at du stakk innom å ble med på utfordringen vår!
    For et fantastisk flott kort du har laget!

    tusen takk for at du er med å leker sammen med oss!

    Klem Agnete

    SvarSlet