fredag den 18. marts 2011

Godherlig fredag formiddag.

Sikken dejlig dag det er i dag...
Tidligt op og være lidt kreativ i selskab med et krus rygende varmt friskbrygget mokka... Aaaahhh...
Det er da en god start på dagen.
---
I aftes var jeg til Scrap i Vores lokale forening, det var som altid smadderhyggeligt... men jeg fik dæleme ikke lavet ret meget - thihi...
Til gengæld fik jeg snakket en del - men det skal der jo også være plads til.
---
Et enkelt stjernekort fik jeg lavet - jeg har stadig ikke helt styr på de kort, men det skal nok komme.
Sådan her blev resultatet.

og åbent:
Jeg havde faktisk forberedt småkits til 4 kort mere - men ... nå ja... jeg startede med at ødelægge baggrunden til dette kort - haha... - så det lavede jeg da jeg kom hjem i aftes. Og ja... jeg ved jeg gentager mig selv - men jeg er ret vild med det hjerte - hihi. Og kortet er som et jeg tidligere har lavet... det er bare farven der har en anden lyd....

Så et baby-kort.
Et fødselsdagskort...
Kronen på dette kort fik jeg faktisk leveret i aftes - der er 4 forskellige design i noget finérlignende matriale.
De skal nok blive brugt!
Og så et bryllupskort.
Og så slog det mig lige...... at alt papir der er brugt til de kort er noget af det GAMLE!
Hold da op... og jeg har endda brugt orange - det er ikke ligefrem en favoritfarve - hihi.
---
Hav en herlig fredag - og en god start på weekenden.
Jeg skal på kursus i Århus hele dagen i morgen (nej - ikke scrap) og til fødselsdag om aftenen - så der får jeg ihvertfald ikke scrappet.
Jeg har dog planer om at nå et par udfordringer i løbet af dagen i dag.
---
Nu vil jeg på blogrundfart.
Kram herfra

8 kommentarer:

  1. Så produktiv du har vært i det siste. Enig med deg, den hjertediesen er nydelig :)
    God helg til deg :)

    SvarSlet
  2. Jøsses så kreativt fra morgenstunden ( der bruger jeg tiden til at blogge og lægge kommentarer :-). Men super lækre kort du har lavet og især hjertekortet er jeg betaget af. Glæder mig til at se hvad mrer du får lavet i dag... husk udfordringen hos Picture and scrao :-))

    Ha en dejlig og kreativ dag

    SvarSlet
  3. himmmel og hav så mye flott, lekre alle sammen.
    Likte stjerna godt, jeg har akkurat lagret malen til den, så må vel prøve meg etterhvert:)

    SvarSlet
  4. Åååh vilka vackra kort du har gjort! Superfina!
    Ha en härlig weekend! =)

    SvarSlet
  5. Super søde kort og dejligt når man får brugt noget af det gamle papir... selvom det ikke spiser brød.. hi hi... God weekend...

    SvarSlet
  6. Hold da op så produktiv du har været.
    Flotte kort og altid dejligt at få brugt noget af alt det gamle.

    SvarSlet
  7. Du har da en masse produktivitet du skal af med efter at du lige havde en blog pause... griner. Skønne kort og hvad gør det om man blander producenterne, det gør da ikke kortet mindre lækkert. Har du meldt dig til kursus hos unik? kunne se der var forsvundet en del pladser :)

    SvarSlet
  8. Så mye flott du lager, Dorthe, også så masse på en gang !! Morsomt med vintage babykort, det tror jeg ikke jeg har sett før, men det er fint:-)
    Ønsker deg en god søndag, og du: tusen takk for alle hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg, det setter jeg pris på :-)

    SvarSlet