mandag den 21. marts 2011

For Mum or a Special Lady

Sådan lyder udfordringen hos Craft Your Days Away denne gang.
Og den skulle da laves selvfølgelig.
Her er mit bidrag til den udfordring.
Jeg valgte at lave et aflangt kort og så har jeg ellers fået brugt en masse fra gemmerne.
Billedet er fra en vintage-side på nettet et sted. Blonden er købt på qxl for læææænge siden, jeg har givet en kageserviet guld og pink glimmermist, så har jeg brugt en af mine egne hjemmelavede blomster med camé, et par nåle - perlebogstaver og et Melissa Frances hjerte.

6 kommentarer:

  1. Et nydelig kort du har laget. Kjempeflott den blomsten du har laget.

    Ønsker deg en fin kveld videre.

    Klem Jorill

    SvarSlet
  2. Hvor smukt - og dejligt med en anderledes facon på kortet. Fint med perlerne med mor på.
    Og så vil jeg rigtig glæde mig til igen at se min scrapmakker på lørdag.....

    SvarSlet
  3. Such a lovely card. Thanks for sharing this with us at CYDA.xxx

    SvarSlet
  4. Så sødt det er og hvor er det flot med perle bogstaverne... også et flot kort neden under

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  5. super lækkert kort med flotte detaljer

    SvarSlet
  6. Å, så vakkert dette ble :-) Nydelige farger og pynt.

    SvarSlet