torsdag den 10. marts 2011

Et kort med hjemmelavet Tag.

Det er hvad man skal lave til udfordringen hos Sukkersött denne gang.
Jeg lavede et tag i samme karton som jeg har brugt bag motivet, begge dele har fået lidt 3D liner.
Masser af blomster fra Wild Orchid Craft....
og sådan blev mit bidrag:
Og så har I nok opdaget at jeg har rodet noget herinde i går :o)
Jeg har længe gerne villet have en kolonne mere her på bloggen, men hver gang jeg har rodet med det... har jeg opgivet igen. Jeg har tænkt ... AaARGGHH ... det ender med jeg sletter hele molevitten!! I går så jeg så på Mio´s blog at hun har lavet om ...
Så jeg klagede min nød i kommentaren (hihi)
Det så Nedergaard - jubiiii... og hun var så sød at komme herind til mig og forklare hvordan jeg skulle gøre!
Tusind Tak Nedergaard!!
---
Jeg har rent faktisk lavet et LO nu ... måske til den ene udfordring på lørdag...? Jeg ka ikke rigtig hitte ud af om det er færdigt eller ej *G* - er nu engang IKKE LO-scrapper ... haha.
---
Nu er der kun 2 dage til Convention - jaaahhh!!
Hav en herlig (regnfuld?) Torsdag.
Kram.

12 kommentarer:

  1. Dette var nydelig.
    Jeg likte veldig godt fargene du har brukt.
    Og motivet var lekkert.
    Stilig tag du har laget óg....
    Norgesklem......

    SvarSlet
  2. Sikke et smukt kort... så fine detaljer med både hjerte og tag, smukke blomster

    Dejligt at jeg kunne hjælpe dig... skulle det være en anden gang :-)

    SvarSlet
  3. Hejsa søde Pips

    Jeg elsker bare dit nye kort her. Jeg elsker nu altid dine kort. Jeg har også selv fundet ud af, at jeg nok mere et til det med lave kort end LO'er, ihvertfalde indtil videre.
    Jeg tænkte på om du engang kunne tænke dig at vise lille mig nogle teknikker? Jeg kommer gerne ned en lørdag eller søndag, hvis du altså har tid og lyst til det.

    Knus Mie

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et fint kort og din blog er da blevet så fin og overskuelig. Måske kan du så give mig et kursus, så min blog kan blive pimpet op?? Vi ses jo snart. KH 10na

    SvarSlet
  5. Igen et lækkert kort du har fremtryllet :o) sidder lige her og overvejer om du har købt th dies med tag'en på... griner. En god kombination af tag og hjerte, det ser rigtig godt ud.

    SvarSlet
  6. Smukt, smukt kort i dejlige farver.
    Tillykke med din nye blog. Den er rigtig flot.
    Nu skal du kun sove 2 gange inden vi mødes.....

    SvarSlet
  7. Super sødt kort med rigtig dejlige farver...

    SvarSlet
  8. Dejligt at det lykkes, godt at nedergaard kunne hjælpe : )
    Når man først lige ved hvordan er der, ikke mange ben i det synes jeg. Klart man er virkelig nervøs for at slette en masse tihi.
    Rigtig fin blog med 3 sider ; )
    Kortet er bestemt og flot : )
    ses snart

    SvarSlet
  9. mums et lækkert kort du får virkelig leget med dine sager i tiden.
    Nej hende Helle kommer ikke til Convention, men måske du kan "leje" hende i efteråret, der har hun planer om at komme.

    SvarSlet
  10. Du har laget et aldeles nydelig kort Dorthe:-))
    Flott design og vakkert pyntet. Herlige farger også.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlet
  11. Nice! Vackra mjuka färger i fin kombination.
    Helt i min smak!
    Kram Marina

    SvarSlet
  12. Åh så nydelig kort! Likte tag'en :-)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    SvarSlet