fredag den 4. marts 2011

En stak kort mere...

Hele 6 kort nåede jeg at lave til Scrapaften i aftes.
Og inden jeg tog derned lavede jeg et par stykker herhjemme også.
Så her kommer lige en ordentlig stak.
---
Først de 2 jeg lavede herhjemme.
Det er SÅ sjælden jeg laver de her lange kort efterhånden, så det skal jeg til at blive lidt bedre til tror jeg.
Og så et Bryllupskort, det skal jo ikke være Konfirmation det hele.

Og så de 6 fra scrapaften.
Jeg har fået den ide at når jeg skal til scrap, pakker jeg små kit efter et kort jeg finder på en blog.
Selvfølgelig har jeg ikke nødvendigvis de samme matrialer som der er brugt oprindeligt, jeg skal jo heller ikke kopiere... bare lifte.
Så de næste 6 kort er lift. Derfor er de måske også noget hurtigere at lave end når man laver "egne" kreationer.

Jeg har ikke billederne med til scrap af de kort jeg lifter... kun det kit jeg har pakket. Og så er det hvad der er at lave kort af.
Nogle gange bruger jeg alt hvad jeg har pakket.
Andre gange slet ikke det hele.
Motiverne bliver stort set altid ændret, da jeg ikke har nogle af de der tuttenuttede "malebogsstempler".

Det sidste her er et "lift" af mit eget bryllupskort fra først i indlægget. Ha Ha ... men jeg synes lige det også egnede sig til Konfirmation.
Nu begynder det at hjælpe på indholdet i de 2 kortkasser jeg skal aflevere søndag.
---
Hav en skønherlig dag derude.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Kjempeflotte kort.
    Utrolig lekre detaljer du har fått til.
    Du er flink. :)

    SvarSlet
  2. Super fine kort igen

    God dag til dig også!!!

    SvarSlet
  3. Flotte kort igen - og så i de store mængder.
    Jeg skal da lige love for, at du er vendt stærkt tilbage på bloggen....
    Nu ses vi snart....JUHU.

    SvarSlet
  4. Som altid en masse flotte kort fra din hånd... man bliver helt inspireret..

    SvarSlet
  5. So pretty, thanks for sharing!
    And thanks for the shout out for Pixie, good luck!

    SvarSlet
  6. Smukke smukke kort! Takker for inspirationen!

    SvarSlet
  7. Heisann!

    Litt for lenge siden sist jeg var på besøk hos deg. Jeg ser du har virkelig har vært effektiv. Så mange utrolig flotte kort du har laget.

    Klem...Mona

    SvarSlet
  8. Härligt "mjuka" kort, såna som man blir varm inom sig när man ser. Du är så himla duktig.

    Kram Marina

    SvarSlet