lørdag den 12. marts 2011

En dejlig dag til Convention...

er vel overstået -
det var også en dyr dag (hihi) Og det var helt bestemt en superhyggelig dag!
---
Øj Øj hvor fik jeg købt MEGET!!!
masser og masser af lækkerier - uuuuhhhmmm....
jeg har pakket det hele ud på spisebordet - og går og aer det lidt ind imellem.
Men det skal jeg nok ligge pralebilleder herind af i morgen engang.
---
Her er lige billederne af mine 4 bidrag til udfordringerne.
Jeg vandt ikke noget - men pyt...!
Det var nogle fine udfordringer Charlotte havde lavet og de var hyggelige at lave... Jeg har endda lavet LO´erne - og det er jo ellers ikke noget jeg begiver mig af med.
---
Her er det ene LO.
Billedet er et gammelt billede af min søn fra han bare var en bette fis, nu er han jo et hoved højere end mig.
I "skriftrullen" er min historie om billedet skrevet. Så er den der... og alligevel ikke :o)
Og så var den ene kortudfordring at man skulle lave en indbydelse.
Jeg afprøvede lige en TUT jeg så på en norsk blog for nylig - og lavede et "tag in a box" kort.
Tag´en kan være i den lomme der er vredet ud af "boxen" - og det hele er samlet med en brads.
Sjovt at lave, og slet ikke så svært.
Skitseudfordringen har jeg lavet dette kort til.

Og til LO udfordringen hvor der skulle være 4 billeder og gult og grønt lavede jeg dette LO.
Det har så af en eller anden grund valgt at lægge sig på siden her på bloggen *G*
Og det er så dagens indlæg - jeg gider ikke noget som helst - hihi... man er jo helt færdig efter sådan en dag.
Men på den fede måde!
Hav en fantastisk aften.
Kram.

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor er du hurtig på bloggen. Tak for sidst. Har lige spist 2 stykker rugbrød og det var ikke hjemmbagt. Glæder mig til at se ALLE dine indkøb imorgen. 1000 tak for sidst, det var en super dag. Knus fra hende der skal til OSLO ;op

    SvarSlet
  2. Det lyder som om, du har en skøn dag! ..og du fik da også lavet noget, de kort er super fine..især det "tag in a box"-kort rigtig fedt.
    Nu glæder jeg mig da lige til at se nogen billeder af dine småindkøb *G*
    Ha' en god aften :)

    SvarSlet
  3. Lyder til at ha været en rigtig skøn dag. Så mange flotte ting du har lavet dertil... hvor er det øverste LO dog smukt, skønne farver og super lækre detaljer. Dem skulle du lave nogle flere af

    Ha en god dag

    SvarSlet
  4. Det lyder som en super dag... og sikke flotte kort og LO'er du fik lavet...

    SvarSlet