onsdag den 23. marts 2011

Diamonds are a girls best friend.

Det er jeg så nok ikke enig i - hihi...
men sådan lyder udfordringen hos One Stop Craft Challenge denne gang.
Det betyder de vil se bling på bidragene, og jeg har lavet dette kort.
Det blev så et mere af bestillingskortene - hehe - navnet kommer på nu efter billedet er taget. :o)
Papiret er fra IPIS Design - "angel garden" - det er SÅ fint!
Derudover er motivet fra et tudsegammelt 3D ark, et par prismer, metalhjørne, prima blomst - blade og perleswirl og lidt blomster fra WildOrchid også.
Thats it! :o)
---
Og så har jeg længe gået og leget med en tanke i mit skøre hoved....
og NU skal det være!!!
Jeg laver mig et Scrapværelse! SGU!
Som det er nu har jeg hele herligheden til at stå i stuen og fylde - og rode.
Men i morgen rydder jeg soveværelset - hehe...
Det får Patrick så da det er det største, og så overtager scrapperierne hans værelse *G*
Så køber jeg mig en sovesofa - og så sover jeg i stuen for eftertiden - haha!
Jeg er TRÆT af at have alle scraptingene stående i stuen - så er det sgu nemmere at flytte lidt sengetøj engang imellem.
Nå - og på en skala fra 1 til 1 , 2 hvor spændende var det så? ... hihi....
Hav en skønherlig solskinsdag!
Kramzer

13 kommentarer:

  1. Det er da noget af et projekt, du skal igang med - men en af de sjove/dejlige. Glæder mig til at høre og se mere. God arbejsdslyst. Jeg er jo også stue scrapper og bare SÅ træt af det. Ses -lige pludselig. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Very beautifully! Remarkable work!

    SvarSlet
  3. Sødt kort og selvfølgelig kan de gamle 3D billeder jo bruges... puha dem har jeg rigtig mange af...

    Altid godt med en ordenligt scrap værelse... tjek på min blog i starten... der er billeder af min "nye" scrap værelse... har lavet den store stue om og så fået en lille stue i steden for... men hva... der ser jeg jo også kun tv når jeg ikk gider scrappe mere... hi hi..

    SvarSlet
  4. Et smukt kort til konfirmanden... fine detaljer. God ide med scrapværelse, lettere at gå til end når man skal pakke ud og ind hele tiden

    Ha en god dag

    SvarSlet
  5. Å gurimalla for et nydelig kort! Utrolig lekkert papir og kjempefint pyntet. Tusen takk for gratulasjonen for DT oppdraget. Det setter jeg stor pris på. Klem...Mona

    SvarSlet
  6. Super flot kort :o) gad vide hvor mange mere du kan kombinere... Jeg syntes at det er en kanon ide, at du vil have lavet et scrapværelse. Det bliver du super glad for. Og så kan du jo altid lukke døren derind hvis du har været lidt for kreativ... griner.

    SvarSlet
  7. super flot kort med fine detaljer. jeg kan godt forstå du gerne vil have et scraprum, det roder og fylder så meget jeg synes det er en god løsning og rigtigt meget nemmere at flytte sengetøj, pøj pøj med projektet og god arbejdslyst

    SvarSlet
  8. hvor er dert bare et lækkert kort. Super fedt med perlerne ud fra blomsten. Smukt!

    Spændende med værelse, glæder mig til at se billeder`;)

    SvarSlet
  9. Hold op hvor er det et lækkert konfirmationskort, - det hele passer så godt sammen. Hjørnepynten er super flot og er lige "prikken over I'et".
    Vi ses :-D

    SvarSlet
  10. Dejligt konfirmations kort : ) og tillykke med beslutningen om dit eget scrapværelse : ) glæder mig til at se billeder, husk at tage før billeder ikk : )

    SvarSlet
  11. For et vakkert kort!!!! Nydelig papir, og sååå lekkert med alle perlene!
    Ha en fin kveld.
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlet
  12. This is so beautiful. Thanks for joining us at OSCC this week. We look forward to seeing you again.
    Hugs
    Valxx

    SvarSlet
  13. Smukt kort, og dejlig ide med et scrapværelse, gid jeg kunne gøre det samme, men min mand ville nok hæve et øjebryn hvis jeg foreslog: ud med sengene og en sovesofa i stuen, det må jeg nok heller lade være med. v.h. morkaren.

    SvarSlet