fredag den 25. marts 2011

Det er HÅRDT...

... at være flyttemand.
Hold da op det er noget af et projekt jeg er gået i gang med.
Meeennn... jeg tror nu det ender med at blive ret godt.
I går fik jeg da tømt soveværelset og gjort rent i alle krogene derinde. Og så fik vi rykket alle Patricks ting derind.
Og jeg fik næsten pakket alle scrapperierne og rykket ind på det kommende scrapværelse.
Nu står alt så bare i et syndigt rod derinde - haha....
men det skal være skidt før det kan blive godt... eller noget?
Jeg har IKKE taget før billeder - NUL PUTTE!
Og jeg tager heller ikke billeder før det er færdigt derinde og det har lange udsigter.
Jeg skal både ha fat i hylder og stænger og tagrender og ting - hihi.
---
Her er lige endnu et af bestillingskortene jeg fik lavet forleden.
Jeg ska lave et par kort til en EMO-pige også - så gode ideer modtages med kyshånd.
Det er vist noget med katteører og noget tyl? - har jeg hørt.
I morgen skal jeg på kursus hos Unik Scrap. Det er et kursus i Vintage minialbum og iiih hvor jeg glæder mig til at lære noget Vintage!!
Der kommer nogle af de søde scrappere jeg driller lidt her i blogverden ved jeg. Og jeg skal følges med en af de søde medscrappere her fra Billunds scrapgirls. Så det bliver helt sikkert en dejlig dag.
Nu vil jeg i gang med at sortere og sætte på plads.
Hav en herlig fredag og en God weekend når det kommer så langt.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Et rigtigt fint konfikort, dejlige farver.
    Og som du slider, men en fordel er der altid ved at flytte rundt... man får gjort rent i krogene :-)

    God scrappe kursus, det lyder spændende

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig sødt kort du har lavet til konfirmanden. Og i en lækker farve.
    Det lyder da rart at få et scrappeværelse.....så du må arbejde for det...Sådan er det. haha.

    Og så glæder jeg mig til at møde dig igen. Og håber bare ikke H's virus når mig inden...Det ville ikke være til at bære.

    SvarSlet
  3. Super fint kort :) Det lyder rigtig lækkert med eget værelse.

    Min opfattelse af emo er sort, pink, tyl som du skriver, lidt punk-agtigt.

    Se billeder her:
    http://www.google.dk/images?client=opera&rls=da&q=emo&oe=utf-8&channel=suggest&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=da&tab=wi

    og lidt om stilen her:
    http://da.wikipedia.org/wiki/Emo#Mode_og_stereotype

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort og god fornøjelse med både kursus og oprydning og indretning af scrapværelse...

    SvarSlet
  5. Må vi ikke se alle dine nullermænd *GG* nå.... så må vi klare os med efter billeder, det glæder jeg mig til : )
    Dejligt kort du har lavet, super sødt.
    God fornøjelse med kurset, håber du får hygget og lært noget du kan bruge : )
    God arbejdeslyst med scrapværelset (bare det var mig) men vi sover allerede i stuen fnissssss så her er ingen muligheder : )
    God weekend

    SvarSlet
  6. Det kunne jeg da godt have fortalt dig, at det var hårdt at være flyttemand.. Bor jo sammen med en.. griner. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat af dit hobbyrum. Du bliver garanteret ikke til at slæbe ud derfra når først du har indrettet dig. Glæder mig til vi ses i morgen

    SvarSlet
  7. super sødt konfirmationskort med så søde detaljer. Du må råhygge dig i morgen til vintage kursus misundelig neeeejjj. God weekend og arbejdslyst med din indretning af scraprum

    SvarSlet
  8. Det er spændende med dit nye scrapværelse - hvis jeg kunne rykkede jeg rundt på mit værelse hver dag ;D ha ha

    Lækkert lækkert kort.

    EMO der tænker jeg sådan lidt dystert, sort, mørk makeup, noget med sort hår og røde og pinke accessories. Ved ikke om det er en hjælp

    SvarSlet
  9. Kjempeflott kort du har laget, fint med servietten.
    Ha ei fin helg, klem

    SvarSlet
  10. Hejsa søde Dorthe, tusind tak for sidst, det har da været en super hyggelig og dejlig dag hos Unikscrap, et super lækkert kursus og dejligt samvær. Sikke flotte kort du laver, glæder mig til at se dit færdige mini vintage album. Knus og god søndag fra Anna Marie

    SvarSlet