mandag den 7. marts 2011

Create a Tag - or use a tag

Sådan lyder udfordringen hos A Spoon Full of Sugar.
---
Så jeg lavede et tag af Tim Holtz papir, og brugte det på dette kort, og det blev så mit bidrag til udfordringen.
Jeg måtte tage billede i dagens sidste sparsomme lys, men bidraget skal være inde i løbet af ganske få timer... Så sådan er det!
Jeg har forudbestilt en ordre hos Hobbyboden til levering på Convention :o) ... jubiiii.
Bl.a. Nellie Snellens hjertedie - og også Tim Holtz hjertedie.
Og stort set alle Inger Pisarskis papirer (IPIS Design) ... mums!!!
Men der er nu stadig en del tilbage på ønske/indkøbslisten - haha.
Nogen der ved om man eventuelt kan købe Inkidos "Forever" serie derovre?
Den må jeg ihvertfald eje - hihi.
Og så kan jeg ikke helt beslutte mig for om jeg skal investere i den lange platform med diverse til min Big Shot??
Har du den? - og bruger du det?
---
Hav en fabelagtig aften :o)
Knus.

7 kommentarer:

  1. Utrolig mange flotte kort du har laget her.
    Klem....

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort... og ja bruger skam min lange platform... kan jo ligge flere af de små på.. hi hi..

    SvarSlet
  3. Så skønt et kort med tag på... smukke blomster

    God aften til dig

    SvarSlet
  4. Super lækkert tag med smukke blomster på ;-D
    Der er også noget af Ingers papir jeg er nødt til at eje, håber Gitte tager "hele dynen med" :-D
    Vi ses på lørdag !!!!

    SvarSlet
  5. Et rigtig flot kort igen igen, du må da snart vinde noget :o) ja jeg har den lange platform til min big shot. Jeg bruger den meget til alfabeterne fra th (dem på den lange die) f.eks vintage marked. Du har ret, tag et kig på min blog, der var mere. Og der kommer flere indlæg de næste dage :o)

    SvarSlet