søndag den 13. marts 2011

Alle mine indkøb... uha. :o)

Her er billederne af alle de ting jeg fik slæbt hjem i går.
Iiiihhh hvor skal jeg lege i dag, jeg har faktisk allerede fået det hele lagt på plads.
---
Det første billede er det jeg købte hos Gitte i hendes LÆKRE butik, det meste havde jeg forudbestilt, meeeen.... man bliver da også fristet.
For det første er der stort set alle ark fra IPIS design, det papir er SÅ flot (på begge sider) - nu må vi se om jeg overhovedet nænner at bruge det.
Så en pakke Tim Holtz embossing folders, 2 embossingpulvere, en masse A4 karton, nye skæreplader til "shotten", 2 af Gittes egne stempler, 2 ark finér, 1 stickles, Studio overføringsnoget?? (*G*) box til at rense stempler i og en flaske stempelrens, 3 Nellie Snellen dies, 1 Marianne design die, 1 Tim Holtz die, en pakke stempler og en punch.
Hos Scrapbookfun købte jeg 30 ark ensfarvet karton og 5 pakker swirls.
Det blev ikke til så meget der, men der kan jeg jo bare køre ud når jeg synes... hihi.
Hos UnikScrap blev det til nogle Inkido papirer - jeg fandt desværre ikke "Forever-serien" , og nogle papirer fra Maya design, nogle superfine blomster, en pose fjer og noget Glam glitter paint. Nå ja... og ringe til at samle et bette album. ;o)

Så købte jeg lækker lækker Prima pynt hos Jeans Scrapstue, uuuhhh det er jeg vild med!
3 distress ink - jeg får langsomt udvidet sortimentet. Sådan nogle svampedimser på pind
købte jeg også - og en ny skalpel, den jeg har er nok næsten på alder med Methussalem...? Eller noget?
Hos ScrapFactory blev det til en dåse Utee platinium, Tim Holtz nye miniflasker, en refill til min nye favorit kantsværter Walnut Stain, en embossing, Rubons fra prima og 2 punch.

Og så købte jeg en ordentlig stak kuverter hos Charlotte Ravn. Det var sørme også ved at svinde i beholdningen, så det er godt man ved hvor man kan få nye forsyninger.
---
Jeg kan ikke huske hvor det sidste her er købt. Men der er en 6x6 Bo Bunny paperstack med den nye serie og lidt pynt dertil. 3 tekststempler, lidt sjove grene, noget akvarelpapir og i kassen nogle supersøde fugle.
Og sidst men ikke mindst........
Jeg fik GAVER .... :o) af de 2 søde Esbjergpiger jeg havde med i bilen. Er de ikke bare søde?
Af Kirsten fik jeg de superfine brads og båndet. Mmmm... me like.
Og 10na udfordrede mig... hehe... men den udfordring glæder jeg mig nu til.
(jeg fortæller iøvrigt IKKE hvem der vandt et cruise til Oslo ... vel 10na? - og er da ikke spor misundelig!)
Nå men ... hende den heldige *G* udfordrede mig ved at give mig den der lækre Tim Holtz "sættekasse" ting. Så nu har jeg jo en opgave, men jeg lover ikke den sådan lige bliver løst... den skal der tænkes lidt over.
Tusind Tak I to skønne quinder, men jeg SKULLE altså vejen alligevel, så det havde I ikke behøvet!
Og så vandt jeg minialbummet i tombolaen, den har jeg faktisk også bestemt mig til at prøve kræfter med på et tidspunkt.
Huuu ha..... det var et ordentligt indlæg.
I dag vil jeg lege lidt med nogle af tingene... hvis jeg kan finde ud af hvad jeg skal starte med....hihi.
Hav en skøn kreativ Søndag!
Knus.

7 kommentarer:

  1. Wow... heldige du!
    Du har vel nok for en stund nå.
    Man gleder seg alltid til å sette igang med scrapping etter sånne innkjøp.
    Gleder meg til å se hva du lager.
    Ha en god søndag.
    Klem...

    SvarSlet
  2. Jøsses - var der noget tilbage de andre kunne købe ...LOL
    Det er nogen super skønne ting du har fået med hjem - så glæder mig til at se hvad du får lavet....også med den dersens "sættekasse-ting"
    Ha' en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  3. Altid dejligt at komme hjem med en masse sager og lægge på plads for derefter at vælge hvad man skal starte med at prøve af... blir vist ikke det store scrap her i dag...skal har sat lydpotten på mc'en og så ud og ha årets første tur i det blå på 2 hjul... god søndag...

    SvarSlet
  4. Nøj du fik godt shoppet igennem der. og sikke nogen dejlige ting.
    Nu har jeg kigget med på din blog længe, men er ikke så godt til at skrive indlæg. Det var sjovt at se dig IRL, selvom du måske ikke kan huske det, det var mig der var sammen med Mio.

    SvarSlet
  5. WOW derfor var der ikke så meget tilbage til os andre ha ha ......

    Flotte lækre indkøb, NU skal der vist leges : )))

    Dejligt at møde dig IRL, selv om du næsten ikke kunne genkende mig fnisss. Glæder mig til at se, hvad du får ud af alle dine ting, og sættekassen spændene ; )
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  6. Hold da op sikke mange lækre indkøb du har fået gjort, er det så det hele? ? Hvornår var det lige vi skulle leget... griner. Nyd søndagen med leg.

    SvarSlet
  7. Men WOW vad du handlat, måste kännas underbart att få shoppa loss så där. Ska bli spännande att se vad det blir av allt detta.

    Kram Marina

    SvarSlet