fredag den 25. februar 2011

Udfordringen hos Wild Orchid Challenge.

Så fik jeg lavet et bidrag til en udfordring igen.
Jeg var lidt rundt og lure på udfordringsblogge i aftes, og så blev jeg selvfølgelig "udfordret".
Der var mange jeg gerne ville deltage i .... men men...
min favorit udfordringsblog og yndlingsbutik er nu engang Wild Orchid,
så det blev den jeg startede med.
Udfordringen hos Wild Orchid Challenge er denne gang denne skitse:
Og sådan her kom mit bidrag til at se ud.
Selvfølgelig er blomsterne købt hos Wild Orchid Craft.
Papiret er Tilda - og så noget fra restekassen. Og billedet har jeg printet ud fra Magic Moonlight
I dag skal jeg igen ud og køre Taxa, og det skal jeg også lørdag og søndag.
Og det var så den praktik.
Så må jeg se hvornår kommunen bliver snøvlet færdig til et nyt møde.
Håber sørme det ender ud i et job!
Hav en skøn fredag og weekend.
Knus

8 kommentarer:

  1. Superflot kort og i dejlige farver.
    Det er da vildt som du er kommet igang igen. Herligt.

    God taxatur - og weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor blev den fin;) Held og lykke med kørslen.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Det er blevet til et rigtig lækkert kort :) Jeg håber at din kommune er noget hurtigere end min. Jeg krydser finger for dig.God weekend og sikker kørsel.

    SvarSlet
  4. Så smukt du har lavet dette kort

    God kørsel og God weekend til dig

    SvarSlet
  5. hvor er kortet blevet fint, sikke en sød blonde

    SvarSlet
  6. Så flott. Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

    SvarSlet
  7. Så lekkert :O)
    Her var det kommet mye nytt og lekkert siden sist.
    Så kreativ du er.
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlet
  8. super lækkert kort, fyldt med søde detaljer. God weekend til dig

    SvarSlet