mandag den 21. februar 2011

Så fik jeg min Debut...

som Taxachauffør. :)
Og det kunne jeg sagtens blive rigtig glad for.
Så jeg glæder mig allerede til jeg skal afsted igen i hele næste weekend også.
Håber sørme kommunen kan hitte ud af at forene det med fleksjob!
---
I dag vil jeg rundt og kigge lidt på blogge.... basta!!
Jeg trænger til inspiration og nye ideer for at komme lidt i gang igen.
Og så glæder jeg mig selvfølgelig til at se noget af alt det I har lavet i den tid jeg ikke har været så aktiv.
---
Torsdag aften var jeg i Vores lokale scrapforening. Jeg fik lavet 3 kort .... men det ene fik jeg ikke med hjem - hihi... en af medscrapperne købte det. Så her er billeder af de sidste 2.

Jeg vil stadig gerne sælge min convention billet - så hvis I kender en der kan bruge den - sælger jeg den for en hundredelap. :) :)
Jeg SKAL selvfølgelig til Middelfart alligevel - med et par andre scrappere - uanset om jeg har billet eller ej. hihi - I slipper ikke helt for mig.
Hav en fantastisk uge!
Knus.

10 kommentarer:

  1. Skønt at din debut som chauffør gik som den skulle :)
    Smukke kort du har lavet - som sædvanlig :)
    Lige en forbrugeroplysning *G*...den punch med kæden på mit LO er fra EK Succes..:D
    Ha' en dejlig mandag :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at høre, det gik godt som taxa chaufør.
    Og sikke fine kort du har lavet... det første i flot vintagestil og bryllypskortet er såååå smukt og romantisk

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Kjempekjekt å "se" deg igjen.
    Nydelige kort du har laget.
    Jeg likte spesielt godt det siste ! Vakkert.
    Du er jammen tøff som har tatt taxi-lappen, som vi sier i Norge !

    SvarSlet
  4. synes da ikke du mangler inspiration, super flotte kort, flot med den lille blomsterbuket.Jeg har allerede ved sidste convention købt billet.

    SvarSlet
  5. Ih, hvor spændende. Har tit set annoncer om, at man kan blive taxa-chauffør, men har sgu aldrig rigtig turdet... Sejt af dig!

    Og fine kort :)

    SvarSlet
  6. utrolig søde kort... og tillykke med det nye job...

    SvarSlet
  7. Så lekkert kort. Likte så godt blonden du har brukt.

    SvarSlet
  8. Du lægger da hårdt ud. Og der mangler da ikke inspiration...hihi. Dejligt at du er tilbage.
    Flot med det kørekort, og allerede vagt ! Sejt.

    Jeg har billet - så jeg venter at sige hej til dig.

    SvarSlet
  9. Tillykke med jobbet : ) jeg har også billet, så vi ses måske.
    Dejlige kort især det første : )

    SvarSlet
  10. Dejligt at høre at du kan lide at være taxachauffør, jeg tror HELT SIKKERT også at du egner dig godt til det :-D

    Du har altså bare at komme til Convention og scrappe sammen med Tina og jeg..... *G*

    SvarSlet