mandag den 28. februar 2011

og så lige et kort mere...

Udfordringen hos Cards for men hedder denne gang "Water"
og dertil har jeg lavet dette kort.
Da jeg så billedet af manden i badekarret måtte jeg da bare bruge det.
---
Jeg synes stadig det er Herresvært at lave "mande-kort"
men så meget desto mere udfordring.
Papiret er Tim Holtz.
Løven i hjørnet er et Tim Holtz stempel jeg har embosset.
Uret er et Tim Holtz stempel.
Og tapen rundt om billedet er Tim Holtz.
Manden i badekarret er (desværre) IKKE Tim Holtz *G*
Ha Ha... for et år siden kunne jeg ikke lide Tim Holtz... nu kan jeg slet ikke få nok.
---
Det var 3 udfordringer i dag - nu vil vovse på tur.

9 kommentarer:

  1. Hi what a fabulous image not sure my hubby would want to have his photo taken in the bath, but I love your papers. Thanks for joining us at CFM, good luck with the Challenge. with hugs Shirleyxxxx

    SvarSlet
  2. kanon lækkert herrekort fyldt med flotte detaljer

    SvarSlet
  3. Så stilig guttekort du har laget.
    Nydelig pyntet.
    Klem :)

    SvarSlet
  4. Så lækkert et herrekort, flot pyntet.... og så fin din lille kurv også er

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  5. Rigtig flot herrekort, og din lille kurv med påskeæg er bare såååå sød.

    SvarSlet
  6. et rigtig lækkert mande kort, jeg syntes nu at du kommer godt efter det. Og ja th er god at lave mande kort med.

    SvarSlet
  7. I love ths card, its very Tim Holtz and you have done a wonderful job!

    Thanks for joining us at CFM and hope to see you again for the next challenge!

    Kitty

    SvarSlet
  8. super JOB!
    http://dianamlarson.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Love the pleated frame and your embellishment. Thanks for joining our 'water' challenge at Cards for Men and good luck in the draw.
    Hugs, Alison x

    SvarSlet