torsdag den 17. februar 2011

Jeg er her endnu *Griner* ....

Nu har jeg fået mit Erhvervskørekort - jaaahhh...
Den 2 timers køreprøve bestod jeg d. 26. januar - og Kvalifikationstesten i fredags.
er STOLT!!!! :) :)
---
Jeg har faktisk også fundet mig et job - det vil sige.......
Når man er fleksjobber hedder det praktik først - og det starter jeg på allerede i morgen.
Det giver så også både arbejdsgiver og jeg muligheden for at se om vi kan finde ud af det sammen.
Huuuuu..... har godtnok lidt sommerfugle i mavsen - for der er ikke noget der hedder oplæring indenfor taxa *G*
Men nå ... køre bil ka jeg da.
---
I aften skal jeg til Scrap - øj det bliver godt.
Alt hvad jeg har fået lavet i år er sølle 5 kort.
Det er jo intet i forhold til hvad jeg plejer, men jeg håber det snart ændrer sig nu.
Blogbesøg har jeg overhovedet ikke været på i evigheder - men efter weekenden (der står i taxakørslens tegn)
håber jeg at jeg kan indhente lidt af det forsømte.
---
Kortene jeg har lavet er her:
Først et i pink og sort. Lækre farver sammen - synes jeg.
Da jeg ikke har noget camera mere (hihi) må jeg igen nøjes med at bruge min gamle mobiltelefon - men hva... det går jo nok.
Næste kort er lavet af Melissa Frances papirer - lidt bånd, blomster og en knap.
Og så et blåt - lavet af Tim Holtz papir, lidt lækre blomster - den sidste rest af mit elskede prikkede bånd og så mine evindelige KarenMarie sommerfugle - hihi.

Og ingen kort uden der også er et med Vintagebillede.
Tilda papir (og Tim Holtz) lidt Melissa Frances Rubons, blonde og en sløjfe der måtte eksperimenteres med - *GG*

Jeg GLÆDER mig til at komme rundt og kigge blogge i næste uge.
Iøvrigt.... jeg vil gerne sælge min convention-billet hvis nogen vil købe den?
Den gælder kun til lørdag.
Jeg vil gerne derover - men men... jeg sidder jo alligevel slet ikke og scrapper - hihi.
Så derfor!

Knus fra Pipsen

6 kommentarer:

  1. Allerførst vil jeg sige tillykke til dig... super godt gået; også tillykke med dit nye job.

    Og sikke nogle søde kort du har lavet i skønne farver og med så fine detaljer... rart at høre fra dig igen :-)

    Held og lykke i weekenden

    SvarSlet
  2. Tillykke med det... godt gået :D vi har haft en snak om hvilket erhverskort du var ved at erhverve. Nej du er jo heller ikke så god til det med at sidde og scrappe til conventionen.. griner. Fordelen er at man får mødt og snakket med en masse.. Ulempen er nok at man bruger lidt mange penge. Jeg skal til scrap i det jyske, så jeg venter med conventionen til efteråret. Dine kort er utrolig flotte som sædvanlig... ingen overraskelser der :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med kørekortet og arbejdet - det er flot. Dine kort er også flotte, du laver jo en masse flotte ting. Jeg er speciel vild med de 2 blå kort.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med kørekortet og jobbet. Hvor dejligt for dig ... håber prøvetiden forløber til alles bedste.
    Skønne kort du har lavet

    SvarSlet
  5. Nå det var da rart du ikke var helt forsvundet i cyber space *G*...og mange gange tillykke med erhvervskortet - håber det bliver super godt på din nye arbejdsplads! :)
    ..og så er det jo nogen skønne kort du har fået lavet - især synes jeg det øverste af de blå er super smukt! :)

    SvarSlet
  6. Hej fru taxachauffør.
    Dejligt lige at høre fra dig igen. Og tillykke med kortet - og arbejdet. Det lyder godt.
    Flotte kort fra dig igen. Jeg er mest til det første. De farver er smukke sammen.
    Øv med convention, men jeg forstår dig godt - lidt ! Jeg håber i hvert tilfælde at vi ses.

    SvarSlet