lørdag den 26. februar 2011

Gemt men ikke glemt!

Og nu må jeg så til det :-)
I min inaktive periode har jeg, på trods af jeg stort set ikke var her, modtaget hele 3 awards.
I aner ikke hvor glad jeg blev for dem.
Nu vil jeg så videregive dem til en masse dejlige og søde Scrap-bloggere.
---
Den første fik jeg d. 17. januar fra Rekreasjoner fra roteloftet.
Tusind Tak!
Den videregiver jeg til 5 supersøde kvinder der altid efterlader de sødeste kommentarer.
Og det er:
Og så til næste award - den fik jeg af søde Maria den 19. januar
Tak Maria!
Denne award skal gives videre til 8 fantastiske scrappere.
Jeg har valgt at give den til 8 der altid inspirerer mig, og som jeg synes er SÅ dygtige.
Jeg nyder at besøge Deres blogge og få nye ideer.
4. 10na


Reglerne for awarden er også at man skal fortælle 8 ting om sig selv.
Det er straks værre - og knap så interessant *G*

1. Jeg siger min mening - og kalder en skovl for en skovl.
2. Jeg stoppede med at ryge for 4 år (og + 20 kg) siden.
3. Jeg er stædig som bare F*****.
4. Jeg har en syg/sort humor. Muhahaaa...
5. Jeg ELSKER min hobby!
6. Jeg er glad for at lave mad, bage og sylte.
7. Når jeg først kommer i gang med at scrappe er jeg næsten ikke til at stoppe igen.
8. Jeg elsker udfordringer!
---

Og sidst men ikke mindst fik jeg d. 11. februar denne award af Vibeke

Reglerne for denne award er:
1. Tak personen der sendte dig denne - og link tilbage til vedkommende.
2. Fortæl 8 ting om dig selv (ååh nej - ikke igen *G*)
3. Giv awarden videre til 8 bloggere.
4. Giv de 8 bloggere besked om de har fået awarden.

Godt så!
TUSIND TAK Vibeke - jeg er beæret.

8 ting om kamelen:

1. Rødhåret
2. Fandenivoldsk
3. Humoristisk
4. Rodehoved
5. Stædig
6. Kreativ (og kreativ doven)
7. Nysgerrig
8. Næsten altid glad i låget.

8 bloggere der helt klart fortjener awarden:

1. Thanni
2. Maria
3. Mio
4. Helle
5. Bertram
6. Guri
7. Sabrina Krighaar
8. Renne

Og det var så det :o)

Der er faktisk rigtig mange der fortjener at få en award, og det er lidt svært at vælge...
Jeg er jo rigtig glad for alle mine søde blogvenner og faste læsere.
---
Hav en Fantastisk Weekend derude.
Kram.

12 kommentarer:

  1. tusind tak for søde ord og awarden. jeg er ikke så god til at få givet dem videre men jeg er rigtig glad for at du tænkte på mig.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for den søde Award og de søde kommentarer på bloggen... dejligt at nogen tænker på en på sådan en kold vinterdag...

    SvarSlet
  3. Takk for award.
    Søren ikke lett å finne 8 ting om seg selv.... :)
    Men jeg greide det!

    SvarSlet
  4. 1000 tak for awarden, den er jeg glad for. Har dog bestemt ikke at give awards videre, da jeg ikke vil "fremhæve" nogen frem for andre. God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  5. 1000 tak fordi du har tænkt på mig med awarden - og tak for dine søde kommentarer på min blog. Det sætter jeg meget stor pris på :)

    SvarSlet
  6. Så hyggelig at du tenkte på meg når du skulle velge hvem som skulle få en award. Tusen takk :)

    SvarSlet
  7. Så søt du er, Dorthe, tusen takk !!
    Du er også en stor inspirasjon for meg - så vet du det.
    Ha en riktig fin helg, fortsatt !
    Klem
    Turid

    SvarSlet
  8. Tusind tak for awarden du har lagt til mig. Sødt af dig.
    Jeg føjer dit navn på listen over givere, og undlader at gøre mere. Jeg har været igang med alle de awards, mens du har holdt blog-ikke-så stabil-periode ! hihi.
    Men dejligt at nogen sætter pris på en. TAK.
    Også god weekend til dig.

    SvarSlet
  9. Tusind tusind tak for awarden og de søde ord der fulgte med. Tak for de altid søde ord du skriver på min blog. Men jeg siger som 10na, at jeg har bestemt ikke at give awards videre, da jeg ikke vil "fremhæve" nogen frem for andre.

    Kan du ha' en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  10. Tusinde tak for awarden, det var da en dejlig ting at logge ind til på en søndag derpå.
    Nu har jeg så 2 hængende jeg skal have sendt videre HI HI jeg er ikke bedre end dig.
    Det må jeg se om jeg kan få gjort noget ved.

    SvarSlet
  11. Tusind tak, for awarden : )
    Jeg er meget glad for at modtage den, jeg gør som aka skriver dig på, men gør ikke mere : ) håber det er ok.

    Rigtig god søndag aften.

    SvarSlet
  12. Tusen takk for at du tenkte på meg :O)
    Det varmer.
    Klem:)

    SvarSlet