torsdag den 24. februar 2011

Flere kort...

ha ha ... nu kan jeg slet ikke få stoppet igen.
5 kort mere lavede jeg i går.
---
Først et sort/hvidt. Jeg elsker at lege med sort/hvidt - selvom jeg egentlig synes det er svært at få til at blive pænt.
Så et grønt. Billedet har jeg klippet ud af en gammel avis (og jeg mener gammel *G*)
Endnu et med et billede fra avisen. Det gamle nodepapir fik lidt glimmermist.
Swirlen er Tim Holtz grungeboard der har fået dabber.

Og nu skulle jeg så prøve mig med et af de her hjerter. Jeg har ofte set dem på andre blogge, og synes at de er SÅ fine. Så her er mit eget første forsøg. Slet ikke så svært som jeg umiddelbart troede.
Og endnu et grønt kort. Den supersøde krone har jeg fået af en af mine søde medscrappere her i storbyen (tak Marlene ;-) )
Fælles for alle kortene her er at de er lavet af "gammelt" papir.
Dejligt at få brugt af det.
---
Fra i morgen skal jeg igen ud og køre Taxa nogle dage. Glæder mig faktisk allerede :).
---
Hav en herlig torsdag.

5 kommentarer:

  1. Ja, nå er du virkelig i siget.
    De er så stilige disse kortene dine.
    Lekkert pyntet og herlige farger.

    SvarSlet
  2. Hold da op du får da lavet lidt kort... de er meget flotte...

    SvarSlet
  3. Du er da rigtig kommet i stødet igen :o) helt dejligt at se alt det der kommer fra dine hænder. Kortet med hjertet er rigtig flot, det må jeg se om jeg kan huske til en gang jeg skal bruge det.

    SvarSlet
  4. Dejlige kort og er især vild med hjerte-kortet, det må jeg også prøve

    SvarSlet
  5. Wow, hvor skal man begynne ? Så mye fint du har laget - jeg er kjempeimponert ! Ordentlig lekkert med det gamle bildet du har funnet, og utradisjonelle farger, det liker jeg godt :-)

    SvarSlet