torsdag den 24. februar 2011

Endnu et første forsøg ...

For efterhånden pænt længe siden så jeg på en eller anden udfordringsblog dette flaskepynt.. (korset? haha)
naahh ok - det var jo ikke dette - men så ihvertfald noget der lignede.
Siden har jeg haft en "skabelon" liggende blandt mine scrapperier - og i dag skulle det så være.
Her er mit første forsøg.

Bagpå ligner det jo lidt et gammeldags korset - ikk?
Jeg har lavet det så det faktisk kan afmonteres og genbruges ....
med lidt forsigtighed ;-)
---
Og så lige et par kort mere.
Jeg ved ikke om I har opdaget det... men jeg ELSKER Melissa Frances Rubons... thihi.
Det er ikke nemt at se på det sidste billede her - men både blomster og perler er laksefarvede.
Begynder at overveje om jeg måske igen skulle tage mig sammen og deltage i lidt udfordringer.
Det er nu så hyggeligt.

8 kommentarer:

  1. Wawww så smuk en flaske, flot pyntet og lige så skønne kort

    Ha en god aften

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt arbejde du har lavet der..ja OGSÅ der ;)

    Knus og kram herfa

    SvarSlet
  3. Så lekre kort du har laget, kjempeflott blomsteroppsats med vakre blomster på ditt grønne kort :-)
    Så flott dies du har brukt på ditt nederste kort, nydelige ark !

    SvarSlet
  4. Godt nok en flot flaske... tænk at få sådan en fin gave.. hi hi... ideen gemt... c",)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare godt ud - det hele. Godt du har fundet dit scrap mojo (og tid) igen.
    KH 10na

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot den flaske, så er du jo klar til min fødselsdag...griner. Du er jo slet ikke til at stoppe igen. Så ja jeg tror da at du skal have fundet nogen udfordringer :)

    SvarSlet
  7. Sikke du får produceret igen! Det er da bare for lækkert :)

    SvarSlet
  8. Godt du er sådan i gang igen. Og flot og lidt småfrækt korset-flaskekort. En rigtig god ide.

    SvarSlet