mandag den 28. februar 2011

Dagen er afsat til deltagelse i udfordringer..

min arm er nemlig ikke helt tilfreds efter weekendens taxa-kørsel *G*
Så må rengøring vente til i morgen - og jeg hygger mig med scrap!
---
har en kort/LO udfordring hvor man skal bruge 3 forskellige papirer og følge en skitse.
Mit bidrag kom til at se sådan her ud:
Der vil komme flere indlæg i løbet af dagen, for som skrevet længere oppe har jeg tænkt mig at Scrappe dagen væk. :o)
Så er I advaret ... thihi.
---
Og så lige tilbage til Awardsene.. (staves det såån?)
Jeg forstår fuldt ud at der er mange der ikke videregiver dem. Dels er det et stort arbejde, og dels kan det være uhyggeligt svært at vælge. Så selvfølgelig er det ok I ikke gør mere ved dem.
Jeg overvejer selv at finde en "Awards - Nej Tak ... hellere en sød kommentar" gadget og smide i sidebaren.
---
Det var fantastisk hyggeligt og sjovt at køre Taxa her i weekenden.
Man kommer noget omkring i landet - og man møder en masse spændende og forskellige mennesker.
For mig har det kun været positivt, for selvom jeg er nybegynder og fumler lidt rundt i tingene, så tager folk det med et stort smil og er søde og hjælpsomme!
Jeg har dog fået lidt (naah ok - lidt mere end lidt) ondt i armen efter vagterne.
Ikke noget der ikke også kunne ske hvis jeg gik hjemme!
Det er der ikke noget at gøre ved, og det skal bestemt ikke afholde mig fra at tage jobbet HVIS det bliver aktuelt.
Jeg krydser fingre og tæer nu ... for praktikken er forbi, og nu vil der nok gå nogle uger med ventetid, måske endda mere. Kommunen rider jo ikke ligefrem den dag de sadler. Ha Ha.
---
Gider I også krydse fingre? *S*
Hav en fantastisk mandag!
Kram.

6 kommentarer:

  1. Hey, kan rigtig godt lide at du prioritere scrap før rengøring ;o) Dit kort er SÅ flot, det ligner en vinder i mine øjne. Sig lige til hvis du finder en "award nej tak". XXXèr fingre for du bliver "hyret". Nu vil jeg daffe på arbejde til P-møde med de to yperste chefer, som vil klarlægge vores situation, nu hvor det er bestemt at vores skole skal lukke. UH Spændende, så du må også godt krydse fingre for mig.
    KH 10na

    SvarSlet
  2. Så smukt et kort... det er så lækre detaljer og skønne farver.
    Jeg har samme mening om awards. Vil også prøve om jeg kan finde en gadget
    Jeg krydser også fingre for dig

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Lækkert kort i dejlige forårsfarver...
    Lidt syne at Award modtagerne ikke gider sende videre man kan godt forstå hvis man har mange følgere og får adskillige Award's... men os som stadig ikke har ret mange følgere blir rigtig glade når nogen tænker på os og kan godt lige bruge 10 min på at dele den ud igen... men da super dejligt hvis man alligevel kikker så lige at smide en kommentar... puha.. god mandag og skal nok xxx finger for dig...

    SvarSlet
  4. A card is STUNNING! So beautiful colors and details! And soooo romantic!

    Thank you for playing with us at OVA!

    SvarSlet
  5. What a beautiful card - love all the different shades of green used - just scrummy. Thank you for joining in at OVA Polly

    SvarSlet
  6. Your card is stunning... I love each and every detail. I would have a difficult time giving this card away! Thank you for playing with us and congrats on winning @ OVA

    SvarSlet