onsdag den 23. februar 2011

2 kort mere...

har jeg siddet og hygget mig lidt med i dag.
Ideerne begynder så småt at komme igen - og det er skønt at have lidt tid, så det skal selvfølgelig udnyttes. :)
---
Det første er lavet på Tim Holtz "Vintage Shabby" papir. Det er helt klart en af mine absolutte favorit paperstacks.
Billedet jeg har brugt lå i rodet på mit bord, jeg tror faktisk det er fra et julepapir *griner* - men nu blev det til et Baby-kort.
Og så et andet kort på TH papir. Den store hvide blomst er også TH - stanset ud i canvas. Prismen er fra Søstrene Grene, købt engang sidste år .... 12 stk. for en ti´er ... eller noget?
Jeg kunne simpelthen ikke få et ordentligt billede af det kort - men det må så være sådan.
---
Tak for alle de søde kommentarer!
I er guld!

7 kommentarer:

  1. Hvor er dine kort dog flotte! Er altid så imponeret over jer kortfolks iderigdom. Tillykke med erhvervskortet!

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye jobtitel. Dejligt at du lyder til at være glad for jobbet.
    Flotte kort du har lavet og godt at se dig tilbage i blogverdenen.

    SvarSlet
  3. Igen igen nogen lækre kort :D fra en lækker kvinde... griner. Du spurgte på min blog hvad en sew easy er, her kan du se den http://www.hobbyboden.dk/shop/search-1.html?keyword=sew+easy
    Den prikker hullerne i papiret og så skal du bare sy. Til maj kommer der flere "hoveder" som kan skiftes ud. Jo det kunne være kanon, hvornår skal det være? og hvor?

    SvarSlet
  4. Har lige smidt en pb på tsc til dig :)

    SvarSlet
  5. Rigtig fine kort du har fået lavet : )

    SvarSlet
  6. Wow, for en vakker blonde og fin sløyfe ! Lekre papirer du bruker, og herlig motiv på fet øverste.

    SvarSlet