søndag den 2. januar 2011

Rigtig Godt Nytår!

Det må da vist være ved tiden at få Ønsket Jer alle et Rigtigt Godt 2011
---
Jeg kommer ikke meget i blogverdenen den næste tid, for i morgen starter jeg på 6 ugers kursus.
Og når jeg så endelig er hjemme er der vist meget andet der skal passes *S*
Men jeg vender frygteligt tilbage om halvanden måneds tid.
Pas på Jer så længe.
Jeg håber det Nye År bringer Glæde og Lykke og tonsvis af fantastiske oplevelser til Jer alle.
Tusind Tak for alle søde kommentarer og hyggelige drillerier herinde i året der svandt.
Jeg glæder mig til jeg får tid til igen at være mere aktiv.
Jeg kommer selvfølgelig og trækker en vinder af min Candy.
Det SKAL jeg... Basta!
Knus herfra.

11 kommentarer:

  1. Også rigtig godt nytåt til dig - og håber du får et godt kursus. Glæder mig til at følge med hos dig også i det nye år ;)
    ...og så krydser jeg jo lige fingre for Candy'en :D

    SvarSlet
  2. Godt nytår og held og lykke med kurset ;)

    SvarSlet
  3. Også godt nytår til dig, og tak for i år.
    Dejligt for dig at komme afsted på kursus - og det andet skal du nok nå.

    Selvtak for søde kommentarer - og hyggelige drillerier. LOL. Det er jo netop det, der nogen gange gør det lidt sjovere.
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  4. Også et rigtigt godt nytår til dig også... held og lykke med dit nye kursus.
    Jeg har selv lige været af sted i arbejdsprøvning i 13 uger... er så blevet raskmeldt med begrænsninger og må ikke komme tilbage til mit gamle job på tobakken. Så nu tæller jeg med i statestikken over ledige øv øv
    ( Men har så god tid til at blogge :-) )
    Tak for dine altid søde kommentarer

    SvarSlet
  5. God fornøjelse med kurset, håber du lærer noget anvendeligt.
    Rigtig godt nytår til dig også.

    SvarSlet
  6. Godt nytt år til deg også!
    Gleder meg til å følge deg i 2011 også.
    Lykke til med kurset.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. Også rigtig godt nytår til dig, søde :-D
    Dejligt du skal på kursus, håber det bliver spændende.
    Håber også du kan finde tid og overskud til at kigge forbi Esbjerg, der kommer ny scrapdato en af de nærmeste dage.
    Knus
    Kirsten

    SvarSlet
  8. Godt Nytår og god fornøjelse med kurset ! Jeg har netop lagt en tutorial fra Tammy Tutterow på min blog , håber det kan hjælpe dig til at folde roser *G* ind imellem kurset !

    Knus fra Hjørdis

    SvarSlet
  9. Og rigtig godt nytår til dig også. Jeg ved godt at jeg er lidt sent ude, men overskuddet har slet ikke være der. Så har ikke været meget på blogrundfart. Men håber at tingene er ved at vende nu. God kursus til dig og glæder mig til at du kommer tilbage :)

    SvarSlet
  10. Godt nytt år til deg også!
    Håper kurset går bra, og at vi snart får se mer av dine kreativiteter! :)
    Hvis du har tid kan du titte innom bloggen min, ligger en hilsen til deg der! ;-)

    Klem

    SvarSlet
  11. JEg har lagt en lille ting til dig på min blog :)

    SvarSlet