onsdag den 19. januar 2011

Og VINDEREN er............ taaaa daaaaaa

Nej - Nej ...... så let slipper I altså ikke *G*

---

Jeg har ikke fået blogget meget i år, jeg har heller ikke været flittig udi besøg på andre blogge.

Ikke desto mindre har jeg (opdagede jeg da jeg loggede på i dag) i år modtaget hele 2 Award.

WAUW!

Den første har jeg fået fra Rekreasjoner fra roteloftet

og den anden har jeg fået fra Maria

---

TUSIND TAK til Jer begge.

DEJLIGT at vide man ikke helt bliver glemt selvom man er temmeligt fraværende.

Jeg skal nok give Awardene videre - men det bliver først efter 11. Februar.

håber det er ok!

---

Et eneste kort har jeg fået lavet i år

En af "tøserne" skulle lige bruge et kort til en Fødselsdag.

Her er resultatet.

Grunden til jeg ikke har det vilde tid til Scrap er jo som bekendt at jeg er på kursus.

Nu må I gerne få at vide at jeg er ved at tage Erhvervskørekort *G*

Jeg har nemlig lige bestået Teoriprøven i dag (er stolt!)

Man kommer ikke sovende til det - skal jeg hilse og sige *G*

Og der er da også lang vej endnu inden kortet er i hus, men første prøve er bestået i første forsøg - så det er da en god start.

---

Og så var der jo lige en lovet Candy også - der skal udtrækkes i dag.

---

Sønnen min legede Lykkens Pamjulefis ... eller noget?

og Vinderen er:

-

-

-

WencheP


:)

Her er lidt af gevinsten:

1 pakke Tim Holtz clearstamps

1 Distress Ink og

1 mini Mask


Og så lidt forskelligt andet


og måske lidt mere....??

*G*

Tillykke Wenche.

Vil du maile mig din adresse på: pabst1@bbsyd.dk

så sender jeg pakken afsted hurtigst muligt.

---

Knus herfra!

7 kommentarer:

  1. ))) Congratulations for the luckier one than me...))

    SvarSlet
  2. Tillykke til den heldige vinder ;)

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderen og tillykke med teoriprøven.

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderen.
    Og TILLYKKE til dig, Pips med teoriprøven. Godt klaret. Held og lykke med det videre forløb - og dejligt at høre lidt fra dig igen.

    SvarSlet
  5. Gratulerer til deg, med bestått teoriprøve! Og til WencheP som vinne av din lekre candy! :)
    Klem, Hege

    SvarSlet
  6. Hold da op en lækker gave !! Og tillykke med det teoretiske, godt gået...

    SvarSlet
  7. Du har modtaget en award, du kan se mere på min blog.

    SvarSlet