onsdag den 8. december 2010

Til mig fra mig :) :)

Når man nu ikke fik taget sig sammen til at komme med i en pakkekalender hos Scrapsisters....
Så kan man da give sig selv en adventsgave eller 5 :) :)
He Heeee....
Pakken fra Hobbyboden er lige landet på mit bord.
Det vil faktisk sige at den kom i går - men posten gad åbenbart ikke aflevere den - så i stedet var der bare en seddel i postkassen - Grrrr.... Der VAR nogen hjemme hele dagen - det er fanmde til at blive RØ´HÅRET af!! *GG*
---
Nå - skide være med det. Seeeeeeeeee......
Namme namme namme nam!
For det første har Gitte Tim Holtz Paperstack på bud til under 100 penge - så jeg MÅTTE have endnu en Vintage Shabby (Uuuhhh det papir er lækkert!) - Så købte jeg My Mind Eye juledims Holly Jolly pakke.
Og en pakke akvarelpapir (det er altid rart at ha - tror jeg)
Tim Holtz tape .... og ...... Tim Holtz Tape ... me like! - og en enkelt crackle paint -
noget der hedder Enamel Accent (aner ikk hvad det er - men det ser spændende ud *fnis*)
Nogle frostede plastikblomster, en punch med et blad (er storforbruger af blade) - Nogle Marianne die - og en enkelt Nellie Snellen die også. Og Anne Marie ... hvis nu du læser med - så har jeg IKKE glemt vi sku bestille sammen *GG* - jeg kan ALTID bruge mere (hihi)
Jeg fik leget lidt med mine nyindkøb i aftes - og er næsten færdig med et Tim Holtz juletag. Men jeg mangler liiiige den sidste lille ting - og jeg er næsten sikker på at lige den dims er med i den pakke der skal komme fra Scrapfactory. Så billede kommer en anden gang.

11 kommentarer:

  1. Ih, hvor lækre ting du har givet dig.
    Jeg synes det var rigtig pænt af dig. Man skal være god ved sig - især på denne årstid.....også.
    God fornøjelse med tigene.

    SvarSlet
  2. Åh.. så mye fint du har kjøpt.
    Jeg venter også på en pakke.
    Ser på det som en julegave til meg selv.....

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se din Tags og sikken en masse dejligt legetøj du har givet dig ho ho ho !

    SvarSlet
  4. Lækre ting du har fået af dig. Ku' være man skulle prøve det tænke-tænke. Så får man i hvert fald det man ønsker sig;o)
    Synes du ikke papiret fra Tim er temmelig kraftigt? Det er ret svært at få til at gøre som man vil have det til. (f.eks til beklædning)

    SvarSlet
  5. Sikke skønne ting, du har givet dig selv. Hvis ikke andre gør det, er det da godt man selv kan give sig en lille pakke
    Ha' en god aften

    SvarSlet
  6. Så deilig med så masse nytt og fint på samme tid; kan godt tenke meg du hygger deg med alt dette, ja !!

    SvarSlet
  7. Ååååå så mye lekkert du har shoppet:O)

    Arkene jeg har brukt på julekortene kommer fra en billig butikk som heter Nille.
    Ha en fin kveld.
    Klem:)

    SvarSlet
  8. Dejligt med pakker i posten også selv om de kommer fra dig selv. KNUS

    SvarSlet
  9. Skønne ting, du har givet dig selv : )
    Tror også julemanden har en pakke til mig juleaften fnisss
    God fornøjelse med alle de dejlige ting.

    SvarSlet
  10. Hvor er du go' til at gætte dine ønaker *G*...skøn pakke du har fået - så er der lidt nyt at lege med her op til jul ;)

    SvarSlet
  11. Nej dog... sikke en lækker kalendergave du har fået :D kunne godt være man skulle overveje det, syntes at jeg mangler nyt scrap - nyt inspiration

    SvarSlet