mandag den 6. december 2010

TAAA DAAAAAA.....!! Så er den her

Omsider!!
Den længe lovede Candy.
Og sådan blev den...:
Lidt af hvert - og ikke alt for meget jul *G*
Der er lidt (syrefri) tape, 1 pizza-æske, muffin-stickers, lidt TH udstansninger ....
lidt sticker fra HongKong (haha) - gammelt nodepapir, nogle julestempler, forskellige bånd/blonder, KarenMarie juleklippeark, lidt evighedskalendere, Basic Grey opaline......

lidt kameer, et alfabetjournaling sæt, snefnug, hjerter, tags, 12 små ark TH papir, blomster .....
zink firkløvere, blomster, finér børn, Mini masks og så selvfølgelig et par hjemmegjorte Marcipanbrød.
og lidt mere .... tror jeg nok?
Nå men......
Hvis det kunne friste og du vil være med i udtrækningen:
Er reglerne som hos de fleste andre :)
1. Link til min candy på din blog.
2. Bliv (eller vær (haha) følger af min blog.
3. Skriv en kommentar her til indlægget så jeg kan se du deltager.
4. Stå på et ben og sig som en gris :) :)
Jeg trækker Candyen Søndag d. 19. Dec. - så er der en lille chance for vinderen kan nå at få den inden JUUUL.
Good Luck!

35 kommentarer:

  1. Nu har jeg stået i 5. min på et ben, og sagt som en gris. Håber det er nok ??
    Jeg har linket i min sidebar, jeg holder øje med dig..., og nu skriver jeg her.

    Jeg vil nemlig gerne være med i din overdådige candy - af alle mulige sjove og spændende og lækre ting.

    Hav en dejlig dag - med nye futter på.

    SvarSlet
  2. Jeg har fuldt med er 5 minutter nok. :-) - vil da bare helt vildt godt vinde din candy - super super lækker.
    Jeg linker i min sidebar - sivsko.com
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  3. hei hei.
    Så mye lekkert.
    Klart jeg vil være med.
    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  4. Lækker candy... har linket på min blog og har stået på et ben og sagt øf øf
    Ha en god dag

    SvarSlet
  5. Jeg tar 4 lodd jeg:D
    Haha,

    Nyedelig candy, som godt kan være belønning for godt fullført studiesemester hehe

    SvarSlet
  6. ØF,ØF Jeg vil gerne være med i din superlækre blogcandy. Forsøger at linke til min blog.
    KH 10na

    SvarSlet
  7. Jeg har fulgt din blog lææænge, så et point for det. Jeg har lavet et link til siden på min blog, så et point mere.
    Kommentaren er her, og det er en superlækker candy. (også en rigtig inspirerende blog)Det med grisen får du desværre ikke at se. Det er ellers et syn for guder;o)

    SvarSlet
  8. Lekker candy. Den kan jeg ikke la gå fra meg.
    Jeg er følger, har stått på et ben og hylt som en gris, linker til deg og her er jeg!
    Klem fra Sanna.

    SvarSlet
  9. Oink oink - jeg vil være med!
    Indlægget med din candy bliver udgivet imorgen.

    SvarSlet
  10. Oink oink oink *hinke hink*
    Litt av en candy du har her!! Fantastisk!!!
    Denne vil jeg gjerne vinne!
    Linker i sidebaren - og følger er jeg allerede ;)

    Varme førjulsklemmer fra Randi WS

    SvarSlet
  11. Nøff Nøff - som vi sier i Norge
    wow for en lekker Candy. Er gjerne med i trekningen av den. Har laget en link i sidebaren min, og følger har jeg vært lenge:-)

    Ha en riktig god førjulstid.

    SvarSlet
  12. Oink oink oink på et ben har jeg gjort nu på et ben, sgu da noget af en prøvelse.Ha ha - jeg kigger jævnligt på din blog og har været med længe !
    Det var dog en utrolig flot candy - er du da vims, den ville jeg godt komme til at eje !
    Hav' en god dag <3

    SvarSlet
  13. Så er der stået på et ben, sagt som en gris, er en af de blog jeg følger jævnligt.
    Den candy ville jeg lege med.
    God Jul.

    SvarSlet
  14. MMMM... det ser lækkert ud... de marcipanbrød ville ejg da gerne vinde ;)

    SvarSlet
  15. Løfter det ene ben og siger øf øf :D jeg er fast læser af din blog, og har linket til din candy på min blog. Og nu ligger jeg lige en kommentar for vil da meget gerne vinde den candy :D

    SvarSlet
  16. Øf øf øf .... 3 af kravene kan jeg være med til .... kan desværre ikke finde ud af linke....
    Men en super skøn candy har stablet på benene

    SvarSlet
  17. Har sagt som en gris i 5 min på et ben til stor undren af mine 3 katte... har fulgt din blog længe og synes det er en lægger candy du har fundet frem til... ups... har selvfølgelig linket også...

    SvarSlet
  18. What a lovely candy, dear! Thanks a lot for a chance to win!:)
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!:)

    SvarSlet
  19. Har kørt med over 400 grise idag, og stod og snakkede med dem, mens jeg stod på et ben - Gjorde det ved hver enkelt! ;)

    Skøn candy, og følger gerne med. Du har lækker blog, så ikke svært at blive følger.. Er ved at finde ud af det hersens bloghalløj efterhånden -Og kan finde andre end min egen *GG*

    SvarSlet
  20. Det sikreste er sikker å kjøpe scrappeutstyret selv, men det er jo lov til å håpe at denne lekre candyen blir min :) Og så er det jo så spennende å bli med på candy og kanskje få en overraskelse i posten.

    SvarSlet
  21. Sådan en lækker candy må jeg da bare være med i, og så kan jeg jo samtidig følge endnu en blog med mange gode oplæg. Og så lige øve mig i at lægge de her billeder og link i min blog, så den osse kan blive lidt interessant at kigge i.
    Det med at sige som en gris syntes mine små piger er temmelig morsomt :)

    SvarSlet
  22. Hi! Thanks for the chance to win this awesome candy :) I'm a follower and I linked you on my sidebar http://www.creacionesaluap.es/ Hugs!

    SvarSlet
  23. Nu har jeg:
    1. Lagt din candy ind på min blog
    2. Tilføjet mig som følger af din blog
    3. Stået på 1 ben og øffet i 7 minutter
    4. Stået på hovedet og rappet i 4 minutter
    5. Hermed skrevet en kommentar
    Håber hermed at jeg opfylder alle kriterier for at være med i denne halt overdådige blogcandy. Uhhh kan næsten ikke vente til den 24.... øh den 19. december ;o)
    Varme juleknus

    SvarSlet
  24. Jeg har:
    1: Lagt din candy på min blog
    2: Er blevet fast læser af din skønne blog
    3: sagt en masse dyrelyde alt imens jeg har danset, hikket, stået på hænder osv. jeg husker dig at jeg sagde som en gris imens jeg stod på et ben ;o))
    GLÆDER mig nu som et lille barn til d.19 december :o))))

    SvarSlet
  25. Hehe, ja jeg vil være med på leken:-)
    Jeg har veldig lyst på candyen din så jeg har lagt deg i høyre sidebar. følger er jeg fra før, og ja.... min tante og onkel fikk seg en god latter da jeg stillte meg opp på en fot og nøffet, hehe. Klem...Mona

    SvarSlet
  26. Ohhhh... det er da en candy der vil noget... MUMS siger jeg bare, og er da især lidt vild med de fine blonder...

    jamen jeg er da game for alle 4 lodder, smutter efter kommentaren lige ind og linker fra min blog af...

    Iøvrigt, hyggeligt lige at få sat ansigt på dig til convention...

    SvarSlet
  27. Sikken en candy - den kunne jeg godt tænke mig....det ville være den perfekte julegave -Har linket til din candy fra min blog.

    Er følger - og har sagt som en gris, så alle 4 kriterier skulle være opfyldt.

    Glæder mig til udtrækningen

    SvarSlet
  28. OI for en lekker candy. Jeg vil gjerne ha en mulighet til å delta på denne trekningen så nå har jeg gjort alt du ba om. :D

    Ha en flott førjulstid!
    Kari

    SvarSlet
  29. Uha,uha...Hvor har du bare en super flot blog og hvor er du bare dygtig ;)

    Jeg har gjort det der blev sagt og håber at jeg også må være med i din super super flotte candy :)Det vil da være ønske-julegaven i år at få fat i den ;)
    Rigtig mange juleknus og kram til dig og dine ;)

    SvarSlet
  30. WOW - det er da den flotteste blogcandy jeg længe har set. MUMS med lækre sager!! Dem gad jeg godt vinde. :0)

    SvarSlet
  31. What a yummy candy!!! I have popped you in my sidebar in my log http://pishitejulie.blogspot.com/!! Oh fingers and toes and everything else crossed!!
    And i follow!
    Thanks for the chance to win!

    SvarSlet
  32. Thanks for a chance to win your yummy blog candy!
    sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
    public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am new follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    SvarSlet
  33. Jeg har fulgt din blog længe. Jeg har lavet et link til siden på min blog.
    Kommentaren er her, og det er en superlækker candy, også en rigtig inspirerende blog.
    Sagde som en gris i 10 minutter på det ene ben, til overraskelse for mine 3 hunde ...

    http://lisjanora.blogspot.com/

    SvarSlet
  34. Hi,
    That wonder this blog Candy attending very willingly and thanks to these prizes fabulous.. kisses

    www.stranamenteio.blogspot.com

    SvarSlet
  35. Thanks for the candy, you are on my sidebar! http://scrapandcard.blogspot.com/

    SvarSlet