onsdag den 15. december 2010

Så er julegaverne snart i hus...

og ihhhh hvor er det dejligt :)
Jeg mangler kun et par stykker nu, for få dage siden var jeg ikke startet med at købe endnu.
---
I går, efter at hytten havde fået en ordentlig omgang, satte jeg mig ved scrapbordet og nussede lidt.
Det blev faktisk til en større produktion. Men det gør ikke så meget, så er der lidt julekort at fylde i kortkasserne næste år, hvis nu jeg igen får en oktober/november scrapkrise *G*
---
Først et par tags...

og så en stribe kort...
Jeg har bestemt mig til at prøve at bruge et stykke papir op, når jeg begynder på et... altså - så vidt muligt ... Så derfor er selve baggrunden ens på flere af kortene. Men det kan nu sagtens give forskellige kort.

Jeg har fået TH rensdyrdien hjem i denne uge, og den skal selvfølgelig afprøves nu. :)
Her har jeg så bare klippet udenom en udstansning - sådan... bare for sjov :)



Husk min Candy - der udtrækkes på Søndag :)
Hav en herlig aften.
Kram

9 kommentarer:

  1. Ih hvor er det nogle lækre ting du har fået lavet! Jeg er specielt vild med de tags der :)

    SvarSlet
  2. Wow...så mye fint du har laget.
    Jeg er lite flittig nå etter alle julekortene.
    Da er det fint å få en bestilling eller to.
    Så MÅ en bare sette seg ned og lage noe....

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er de flotte, både dine tags og dine kort. Det er altid rart at være forud med arbejdet, og selv om det skal ligge til næste år, så tager de jo ikke skade af det.

    SvarSlet
  4. Hold da op. Nu overgår du dig selv.
    Virkelig smukke kort og tags - og så i de mængder. Nu kan man da se din scrappekrise er pist væk.
    Jeg kan slet ikke fremhæve det ene frem for det andet. De er smukke på hver sin måde.
    -og herligt at være i god tid.

    Hav en god aften den 15 dec.

    SvarSlet
  5. Så flotte kort. Hvor har du købt TH dies rensdyr?? Synes den er udsolgt mange steder. Jeg har lige bestilt TH pine tree og TH flowers, ville have haft TH rensdyr med de var udsolgt. Juletræet du har på tag nr 2 endte også i min kurv sammen med noget papir. KH 10na

    SvarSlet
  6. Skønne tags, det rensdyr fra TH er bare så lækker : )
    Fine kort, og hold op du får lavet, når du først er gået igang *GG*
    Dejligt at din scrapper krise er fortid *S*

    Rigtig god aften

    SvarSlet
  7. Vildt skønne tags og dejlige kort du har fået lavet. kan godt forstå du gerne vil bruge resterne me ddet samme, ellers bliver bunken også blot større og større.

    SvarSlet
  8. Hold da op. Virkelig smukke kort og tags - også i de mængder.
    Jeg kan slet ikke fremhæve det ene frem for det andet.

    SvarSlet