torsdag den 16. december 2010

Produktionen fra i aftes..

igen hyggede jeg mig lidt ved scrapbordet.
Det blev til 5 kort.
Det første er lavet af sidste halve stykke papir fra forleden.
Motivet er klippet fra et stykke Vivi Gade papir.
Blonden er farvet med glimmer mist, et par bjælder, lidt nodepapir, lidt perleranke fra Netto, og en julestjerne.
Her har jeg brugt papir fra My mine Eye - Holly Jolly, metalmåne fra Pandure, spellbinder ramme,
Vivi Gade motiv, guld grangrene fra en buket jeg fik engang (haha), roser og KarenMarie "god jul"
den anden side af Holly Jolly papiret, et daisyD postkort, embosset julepost stempel, gammelt frimærke dyppet i bivoks, Marianne design juletræ der har fået lidt 3D liner, finér rensdyr, blonde og rhinstones... nå ja - og et tekststempel.
her er det panduro papir, en KarenMarie stjerne - en spellbinder isblomst og så nogle rubons fra 7gypsies (hjørnerne)-
de er altså fede... man ka lave dem i sølv, guld eller sort velour alt efter smag.. må se om jeg ka finde flere af dem.
samme papir igen (jow jow ... )
en diecut fra Panduro stemplet med et tekststempel jeg har købt mega billigt, American crafts Rubons, frynsebånd - snefnug (billige fra nettet et sted)
blonde og en stjerne.
Og det var det :)
I dag skal jeg lave INGENTING!!
jubiiiii....
det vil sige - lige hvad der passer mig.
Håber du får en fantastisk dag :) og Tusind Tak for alle søde kommentarer.
Knus

8 kommentarer:

  1. Duverden, for en energi du har hatt.
    Mange fine kort..
    Klem..

    SvarSlet
  2. Hold da op, sikke mange kort du har fået lavet på en aften. Kan jeg ikke låne noget af din energi :) Jeg kan rigtig godt lide den med julekortet på. Håber du får en fantastisk dag nu når du har frie tøjler.. griner

    SvarSlet
  3. Fine julekort, sjovt nok er den med julekortet også min favorit
    Rigtig god dag : )

    SvarSlet
  4. Sikke du producerer! Fedt at du er i gang igen ;)

    SvarSlet
  5. Hold da op. Nu er der vist gået hul på scrappe-bylden.
    Flotte julekort, og jeg kan lide alle, men mest den med postkortet på.

    Håber du har en dejlig dag, med at lave lige det der passer dig.

    SvarSlet
  6. Hej ville bara titta in och önska en god jul. :D
    Jätte fina kort du har gjort :D
    Klem

    SvarSlet
  7. Så mange fine kort.
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlet
  8. wow så mange fine kort med lækre detaljer. jeg tror du kan få tag diesen hos love2scrap.dk ja den er bare så anvendelig. Kan du have en dejlig aften

    SvarSlet