mandag den 6. december 2010

....og flere julekort

Ja Ja ... og der kommer sikkert flere endnu - haha.
Disse 3 var hvad det blev til i går.
Nissen er printet fra en side med Vintage billeder.
Teksten er et stempel jeg købte i en billig billig Webshop fra England -
og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad den hed *G*
Jeg har embosset teksten (jow jow ... jeg HAR embosset, øver mig stadig *G*)
og endnu en printet Julemand.
Jeg er godtnok storforbruger af de der Vintage-sider

De næste dage skal der laves lidt andet end scrap.
På fredag har vi nemlig "julebal" i vores pensionist-spise-sammen-etellerandet.
Denne gang er menuen:
---
Forret: Ja noget skal man jo starte med
---
Hovedret: Hvis ikke den er fløjet bort
---
Dessert: Det bliver et skud
---
og Kaffe med ... det bliver ikke store kager.

Ha Ha .... Så ka de LÆRE det!! - Men sjovt nok har vi ikke manglet tilmeldinger af den grund.
75 glade mennesker møder op + lidt personale og en humørfyldt spillemand.
Det kan kun blive godt *G*

Så nu skal jeg i køkkenet og bage min andel af de "ikke store kager"
+ nogle bestilte brunkager.
Rigtig god uge derude i den sneklædte verden :)

Candyen kommer senere i dag - det er et LØFTE!

3 kommentarer:

  1. Hej din FlittigLise. Du har da lige fundet gnisten igen - og fine, fine kort du har kreeret.
    Lækker menu - tror jeg da nok ! Og sjov ide at skrive det sådan.
    Jeg håber det bliver en vellykket aften, for det forventes vel efterhånden.
    Hav en dejlig mandag.

    SvarSlet
  2. Jamen det går jo rigtig godt med kortmageriet kan jeg se! ;P
    Det kan vist ikke undgås at I får en hyggelig aften ..med den menu *G*

    SvarSlet
  3. Så flotte kort, alle tre !
    Lykke til på fredag :-)

    SvarSlet