lørdag den 4. december 2010

Nu er jeg da vist tilbage...

i blogland igen - hehehe.
Og iiih hvor er det dejligt at have tid igen. :)
Scrappelysten og ideerne er så småt på vej tilbage kan jeg mærke.
Og her er lige 2 kort mere jeg lavede i går.
Det første er også et af mine "lift-kit"
Men det andet her er ikke lifted det er pipskt. *G*
og der er KUN brugt gamle rester - jaaahhh...
Og da jeg ikk nåede at få tilmeldt mig en pakkekalender på SS har jeg da bare lige bestilt en trøstepakke til mig selv.
Så får man jo også lige præcis det man gerne vil .... hihi.
Billeder kommer når jeg modtager lækkerierne :)
Og jeg har ikke glemt jeg har lovet en candy... den ER under pakning - eller hvad det nu hedder.
God lørdag derude.
Kramzzz

4 kommentarer:

  1. Så flotte kort, begge to - lift eller ikke :-)
    Ha en fin weekend.

    SvarSlet
  2. Ih nogle lækre lækre kort!! dejligt at du er tilbage :)

    SvarSlet
  3. ja nu flyder kreativiteten, super flotte kort

    SvarSlet
  4. Det er jo skønt at du er tilbage igen - godt sådan en ikke-inspireret-periode får en ende ;D
    Så har du forhåbentlig fået en dejlig trøstepakke af dig selv, men skal jo være go' ved sig *G*

    SvarSlet