tirsdag den 7. december 2010

Min bil har fået vinterfutter....

Og der er dælme service på når man er Toyotabruger.
Bilen blev afhentet hjemme i carporten. Et par timer efter kom den hjem igen - skinnende ren både udvendig og indvendig - Havde fået 1 års-service eftersyn og nye vintersko.
Det er ikke min bil på billedet, bare en magen til *G* - jeg "lånte" lige billedet af Toyota.
Nå Nå... nok om dytten.
I dag har jeg forkælet mig - heheeee....
Jeg tømte "kortkassen" og så kørte jeg et smut i Scrapbook Fun i Grindsted.
Jeg fik en ny punch (en scalloped cirkel), et Marianne design juletræ (die) - lidt papir, nogle lækre blade fra Prima, en cateye (som dog er udtørret og var åben :( - det havde jeg ikke set.) et par Distress Ink (2 flasker 1 pad), nogle Alcohol Ink, et blending tool mere - med filt og nogle minimister.
Og det var vist det.... Jeg glemte selvfølgelig lige at skyde et billede - og nu er alt pakket ud og lagt på plads.
---
Så fik jeg også en pakke med posten - fra en af mine gode venner. Han har lige været i Thailand, og der havde han fundet nogle forskellige blomster, lidt sløjfer og nogle fiiiine små carabinhager. Var det ikk bare SØDT? :) Me like!
---
Jeg venter oss på om pakkeposten skulle komme et smut forbi - med lidt fra Hobbyboden og lidt fra Scrapfactory.
Og så er de kortsalgs penge da vist også så rigeligt brugt ... hihi.
Men enhver hobby koster jo lidt - ikk?
---
Så vil jeg altså godt lige pointere at det ikke handler om 1 - 2 - 3 - eller 4 point i min candy ...
Det handler om at det bare er punkt 1 - 2 - 3 og 4 ... og jeg tjekker at de første 3 krav er opfyldt *GG*
Punkt 4 er bare for min syge humors skyld! Jeg ser billeder ... uha uha ... *G*
Alle har lige stor chance, når bare kravene er opfyldt!
Basta!! Pasta!!
Hav en fantastisk aften ... Nu tror jeg jeg vil forsøge mig med en af TH tagsene :) :) ... måske? :)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes nå virkelig at jeg burde få et ekstra poeng for mitt enbeinte grisehyl/sang !! ;)

    SvarSlet
  2. Det er da vist heller ikke et øjeblik for tidligt med vintersko til bilen LOL. Dejligt med en rengjort bil.

    SvarSlet
  3. Fin service med bilen....du har nok gjort indtryk på mekanikeren......ellers hører det vist ikke med !

    E. har desværre ikke taget foto......haha, og selv om han så havde, så fik du det ikke at se. HAHA.

    Det lyder dejligt med alle de varer du har købt - og flere på vej. Det er så lækkert med nye ting....og så er det her vist ikke en hobby, der kan tjene sig ind....vel ?

    God tirsdag aften. Gad vide om du ikke sidder og leger.

    SvarSlet
  4. Det må da være definitionen på service!

    Det er godt nok nogle dejlige ting du har bestilt hjem - bliver lidt små misundelig! (også på dine ting fra Thailand!:-))

    SvarSlet