lørdag den 4. december 2010

Lørdagshygge...

Selvom jeg jo ikke kom afsted til Esbjerg har jeg scrappet lidt alligevel.
Jeg har lavet lidt flere pipske kort.
Der mangler julekort rundt omkring i mine salgskasser, så nu er det med at få produceret lidt igen.
Og nu har jeg lyst og ideerne kommer snigende :) ... herligt!
3 kort er det blevet til i dag og en laaaaang travetur med vovsen, der gav røde kinder og istapper under trynen (næsten *G*) - men hvor jeg fik ordnet lidt småindkøb.
Og så hjem og lave dejlig rygende varm snemandssuppe. Jeg er altså overrasket over hvor godt det smager.
Hunden snorksover og jeg har været lidt på blogbesøg :)
---
Peberkagerne har jeg skåret ud fra nogle til/fra kort
Snemanden er fra nogle ark jeg købte billigt hjem fra Norge i februar - hehe
men sød det er han da.. ikk?
Papiret er Tim Holtz - Vintage Shabby......
Resten af det ark papir blev så brugt til dette kort :)
Jeg måtte lige lege lidt med det bånd... haha...
Jeg købte det forleden aften da jeg var i scrapforening, og jeg købte det fordi det bare var SÅ grimt *G*
meeeennn.... jeg kan nu meget godt lide resultatet - og den blå julemand.
Nu vil jeg i køkkenet og lave Mørbrad m. champignon a´la creme med kartoffel rösti og mormorsalat. Mmmm....
Hvad skal du ha? :)

7 kommentarer:

  1. Flotte kort du har fået lavet : ) nu har jeg endelig fået fat i skumfiduser, købte nogle i London ; ) så nu skal jeg også snart smage.

    Lyder som skøn aftensmad, vi fik pasta Carbonara med hjemmebagt brød : )

    SvarSlet
  2. Sikke da ånden er kommet over dig igen. Dejligt. Og det er fine kort, der kom ud af det.
    Og så er du da god ved dig selv med den menu ! LOL.
    Fortsat god weekend til dig - selv om ingen af os kom til Esbjerg.

    SvarSlet
  3. Ja scrapdagen her i Esbjerg blev desværre ikke til noget, men jeg har nu også scrappet lidt alligevel.
    Det er altså nogen flotte kort du har lavet i dag. Det er dejligt at "ånden" er over dig igen mht. det kreative.

    SvarSlet
  4. så flotte kort du har lavet. Dejligt at du har fået lysten igen... det var så tomt uden dig :-)
    Ha en god søndag

    SvarSlet
  5. Ærgerligt at jeres julescrapdag ikke blev til noget! Men super skønne kort du fik lavet, dejligt at lysten er komemt tilbage!
    God 2. søndag i advendt til dig!

    SvarSlet
  6. Hvor er det godt at du bare er igang igen, dit travle og kreativ væsen ;o) Fedt at du atter holder os opdaterede på bloggen. Vi ses engang i januar til scrap i Esbjerg. KH 10na

    SvarSlet
  7. -Rigtig fine kort du laver!
    Jeg scrapper ikke selv, men kan se det er et stort hit blandt "kreativister" -hvor er det dejligt at se.
    Go' jul herfra :o)
    -Sheila

    SvarSlet