torsdag den 9. december 2010

Lige et hurtigt indlæg...

ikke meget tid har jeg nemlig nok af i dag :)
---
Vi skal jo have pensionister til spisning i morgen - og der er lidt (meget) der skal forberedes.
...
Nå... Disse 2 kort legede jeg med i går.
Jeg skulle jo have prøvet et par af nyindkøbene.
Her er det juletræet fra Marianne design. Noget Tim tape - og dimsen med teksten er skåret ud af et stykke Bo Bunny papir.
på det næste er der hele 2 af mine nye Marianne dies brugt ... isblomsten og den sorte ramme eller hvad det nu er.
Papiret har jeg købt af aka da vi mødtes i Esbjerg :)
Så har jeg lige brugt lidt Tim tape også... hihi
God aften til Jer - og God Weekend - jeg når vist ikke til blogland i morgen :)
Knus

4 kommentarer:

  1. Sikke nogen søde julekort du har fået lavet. Og det th tape er for lækker :) Du har nok at se til når i skal holde middag for pensionisterne i morgen, men god fornøjelse og god arbejdslyst.

    SvarSlet
  2. Fine julekort.
    Lykke til i morgen.
    ha en fin helg.
    Klem:)

    SvarSlet
  3. første kort er fed, jeg har selv samme juletræs die.

    lige et spørgsmål, er du kommet forbi TSC (the scrap cat)? og hvad er dit bruger navn derinde?

    SvarSlet
  4. Søde kort du har lavet, er især vild med det første af dem... ohhh kiggede længe på den die til convention... vidste at jeg skulle have købt den ;-)

    SvarSlet