tirsdag den 28. december 2010

Jeg har været i Panduro.

Jeg skulle nemlig i Kolding Storcenter og have byttet et par gaver i går, og så måtte jeg jo lige forbi Panduro.
Der var alle dies til DoubbleDoo eller hvad den nu hedder...?? nedsat til 10,- stykket - og da de også passer i Big Shot måtte jeg lige have et par stykker med hjem.
Så var der halv pris på juledims - så hele herligheden her kostede 132 kr.
Julen er vel overstået - Vi var 11 personer juleaften - og det var smadderhyggeligt. Jeg fik supergode gaver.
Blandt andet et baggrundsstempel med noder - canvas til at printe på og et Gavekort til Hobbyboden.
Derudover et køkkenur, masser af tøj, Georg Jensen uroer, creme, kogebog og mere.
Lækkert!!!
Vi har rendt til julefrokoster og fødselsdage - griner .... og det er ikke helt ovre endnu.
Min Far skal fejres i morgen, så der snupper vi lige endnu en julefrokost - jeg revner nok snart.
Jeg får intet scrappet, og som det ser ud kan det vist godt vare et stykke tid inden jeg får ret meget tid igen. Jeg skal starte på kursus på mandag, det betyder at jeg ikke er hjemme fra 7 morgen - til 17 eftermiddag - og jeg der plejer altid at være hjemme *GG* (nåja - næsten da) Puuh jeg tror det bliver hårdt. Og det kommer til at vare helt til 11. februar.
Men nu må jeg se.... helt undvære scrapperiet kan jeg nu nok ikke. :)
Glædelig Bagjul.

6 kommentarer:

  1. Dejligt at du også har haft en skøn jul, med alt hvad der nu hører til ;)
    Nix du kan ikke helt undvære scrapperiet tror jeg - så du skal såmænd nok få lavet lidt, selvom du får nogen lange dage på kursus :D

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig jul og dejlige gaver...
    Og så al den renden i byen, det er fint nok. Men at være i Kolding Storcenter - UDEN AT SMUTTE FORBI MIG- det er ikke godt. ÆVÆV. Husk lige det en anden gang......

    Rigtig godt nytår til dig - og god fødselsdag igen i morgen.

    SvarSlet
  3. Lyder som en dejlig jul og sikke billige indkøb af dies

    SvarSlet
  4. Sååå mye lekkert til en billig penge.
    Ønsker deg en fin romjul.
    Klem Connie

    SvarSlet
  5. Lyder til en rigtig hyggelig (og berigende jul :-) )
    Lækker ting du har købt
    Ha en god dag og tak foe dine søde kommentarer

    SvarSlet
  6. Lyder som en dejlig jul, men skønne gaver : ) fine ting du liiiige har fået købt ; )
    Rigtig godt nytår : )

    SvarSlet