mandag den 13. december 2010

Jeg har leget med Tim Tags...

Jeg vil først lige minde om min Candy der udtrækkes på Søndag :)
---
Og så har jeg leget lidt med Tim Holtz Tags. Det er ret sjovt, for når man ikke har 75% af de ting der egentlig skal bruges, så må man være lidt kreativ.
Det første her er vist fra 2007. Der er på den rigtige tag en krans af stemplede og embossede grangrene og kogler, men jeg har jo ingen Tim stempler (endnu) Til gengæld købte jeg nogle "læder" rammer af Kirsten sidst vi mødtes i Esbjerg - så en af dem fik noget grøn dabber - nogle blade fra min nye punch - og lidt liquid pearls i rød.
Og sådan blev det færdige resultat - og jeg hyggede mig *G*.
Andet Tag er vist dag 3 i år - ihvertfald er det det med tapen. Jeg har ikke stemplet med grenen, så min gren er håndtegnet med limpen og embosset.
Jeg skal helt sikkert lege med flere Tags når tiden er der - for nøj hvor er det sjovt.
---
Min læææænge ventede pakke fra Scrapfactory kom i dag - men ÆV ... det hele var ikke med :( :(
*piv piv* - nu har jeg ellers glædet mig.
I aften skal jeg på blogrundfart igen - jaaahhh - glæder mig.

Knus herfra.

9 kommentarer:

  1. Så flotte tags du har laget :-) Jeg er helt enig, det er gøy m TH tags !!
    Ha en flott advent videre :-)

    SvarSlet
  2. Selv om du mangler 75% til at lave th tags, så er de blevet flotte alligevel. Jeg ville også i gang med at lave th tags, og lige som dig manglede jeg meget... Men ikke mere end hobbyboden kunne råde bod på og det kommer nok i morgen.. jubii. Så der vil jeg i gang igen med tags. Har dog forsøgt at lave 6 juletags indtil videre.

    SvarSlet
  3. Jeg har faktisk også overvejet det skønne tags TH laver, de er bare så flotte og så mange forskellige teknikker man kan afprøve : )
    Jeg har bare ikke ret meget TH( endnu) og min tid er pokkers begrænset, julen står jo og banker på døren, men lutr mig om jeg ikke får lavet et par stykker : )
    Fine tags Pips, især det sidste synes jeg er super flot.
    Glæder mig til at høre hvad du synes om fedtkagerne : ) bare husk ikke pille før de er HELT kolde *GG*
    Rigtig god Lucia aften

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtig søde tags, du har lavet - og meget kreative. Gode løsninger, når du nu ikke har nogen som helst ting at lave af..?????...men vi andre kan jo ikke se, hvordan de skulle have set ud. Fine er de i hvert tilfælde.
    Luciaboller er bare alm. bolledej med lidt mere kardemomme i. Jeg bruger opskriften fra AMO posen. Prøv det....

    Ja, min computer fik virus og afgik ved en stille død. Vi skal have kigget på det = Erik skal. Og det ligner ikke noget vi liiige selv ordner. Så jeg arbejder på en gammel bærbar af 1. generation.....og det tager 100 år, og jeg har problemer med at passe indlæg om blogtur, så mit humør er ikke lige så fint.
    Jeg har bare ikke tid til sådan noget pjat - lige nu. Der er 117 andre ting der også skal laves.

    Håber du får en hyggelig aften.....

    SvarSlet
  5. Flotte tags du har fået lavet og den med læderkransen kan du godt være tilfreds med.
    I år får jeg ikke lavet nogen tags, men det er med på min liste til næste jul GGG så må jeg se...

    SvarSlet
  6. super flotte TH tags du har lavet, lækre detaljer og farver, jeg glæder mig også til at lave flere efter jeg nu er kommet hjem fra ferie men jeg har også lidt travlt med andre projekter så må se om det kan nåes

    SvarSlet
  7. Ja, man kan jo ikke eje alt, men søde er de blevet alligevel

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  8. Nydelige tags du har laget.
    Ha en fin adventstid.
    Klem :O)

    SvarSlet
  9. Skønne tags begge to og du har da været rigtigt kreativ, når du nu ikke havde det T!M har brugt! Det er jo også det han opfordrer til, at man bruger hvad man har. Meeeen mon ikke nogle af stemplerne snart finder vej til dig alligevel? ;) Man kan jo næsten ikke leve uden hihi!

    SvarSlet