onsdag den 1. december 2010

Jeg har lavet kort....

Sørme så!!!
Jeg fik en bestilling på en stak julekort for nogle dage siden, så de skal jo laves.
Og ENDELIG er jeg kommet lidt i gang med dem *S*
Det er nu meget hyggeligt at sidde og nusse lidt ved scrapbordet igen, så mon ikke det bliver til lidt mere igen nu.
5 kort har jeg fået lavet indtil videre, men det er ikke helt nok *G*
Her er billeder af dem - elendige billeder vel at mærke - hahaha....
Jeg har kun et møgelendigt gammelt digikamera - og så er billederne taget nu her for 5 min. siden under en skrivebordslampe *GGG* Så bliver det vist ikke værre ?
Jeg er mest til de gamle Vintage motiver lige på de her kort - men der kommer nok andre ideer.
---
Jeg må indrømme at det kniber lidt med ideerne lige nu - så jeg har "snydt" og fundet inspiration fra diverse blogge :)
Et enkelt ikke vintage-kort

Jeg er faktisk ret glad for den Nellie Snellen "julestjerne-punch" jeg købte til convention, den bliver vist ikke støvet lige de næste dage.

Tjaa... det var de sidste dages produktion. Men det er da mere end det er blevet til længe - hahaha.
Minialbummet jeg lavede færdigt for ca. 14 dage siden skal jeg nok tage lidt billeder af - men det skal være i dagslys tror jeg. :)
Tak for kommentarer.
Knus

7 kommentarer:

  1. hold da op en produktion af lækre julekort, så flotte allesammen

    SvarSlet
  2. Så driftig du har vært. De var kjempefine.
    Jeg er lei julekort nå.

    SvarSlet
  3. Så flotte kort du har lavet, Dorthe ! Deilig å være i gang, ikke sant ? Lykke til med de neste julekort :-)

    SvarSlet
  4. Velkommen "hjem" . haha. Dejligt at se lidt fra dig igen. Og skønne kort - lige i din stil. Super.

    SvarSlet
  5. Så søde julekort du har lavet... skønt at høre fra dig igen.
    Ha en god dag

    SvarSlet
  6. At få inspiration fra andre blogge er bestemt ikke at snyde det hedder jo at lifte :)
    Det er nogle superflotte kort du har lavet. Godt at se at du er ved at få scraplysten tilbage. Jeg kan også godt gå lidt i stå ind imellem men så er det nemlig at en blogrundfart hjælper.
    vh Renne

    SvarSlet
  7. very beautiful christmas card and image

    SvarSlet