fredag den 3. december 2010

Her er den så .... Min minibog

Så fik jeg taget billeder af hele minibogen.
Den var ret hyggelig at lave. Og jeg tror da jeg kan bruge den til julemarkedet hvert år. :)
Bogen måler ca. 11 x 11 cm.
Jeg fik brugt en masse forskellig pynt og papir af ældre dato
Jeg lavede bogen så kunderne kunne se hvad jeg havde, og hvad de forskellige ting indeholder.
Og den stod så mellem marmelader og kager på bordet.

Nogle ville købe den (hihi) - men det fik de altså ikke lov til *G*.
Der er 16 sider i bogen...
Det var jo ikke helt nok (faktisk langt fra) - til de ting jeg havde fået produceret...
Så på de sidste sider lavede jeg bare en liste over hvad jeg ellers havde med.
I dag skal jeg have lavet flere julekort. :)
I aftes var jeg til juleafslutning i Scrapklubben.
Det var smadderhyggeligt, men jeg fik kun lavet et enkelt julekort.
Så der er lige en del der skal laves i dag *G*
Det går nu nok.
Rigtig god Weekend til Jer.
Knus herfra.

8 kommentarer:

  1. Wow .... så stilig denne her var.
    Mye arbeid.
    Du er jammen iherdig og flink...

    SvarSlet
  2. Såå flott ! Et imponerende stykke arbeid du har lagt inn i denne flotte boken; helt fantastisk.
    Ønsker deg en riktig god og kreativ weekend !

    SvarSlet
  3. Skøn bog du har lavet : )
    Håber du fik solgt en masse. Var der ikke kunder der gerne ville købe bogen *GG*

    SvarSlet
  4. Virkelig smuk bog du har lavet og så mange søde og skønne detaljer du har fået med
    Ha en god weekend

    SvarSlet
  5. super flot bog med mange fine detaljer. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  6. Den er bare så fin den minibog, og endnu finere IRL ;-D
    Jeg skulle lige hilse og sige, at du er flitting med de julekort. De efr bare suiper flotte.
    Super-duper god weekend :-D

    SvarSlet