onsdag den 22. december 2010

Et sidste indlæg inden Jul.

Uha hvor tiden går hurtigt lige nu - og jeg når slet ikke alt det jeg gerne ville - haha.
Men jeg vil ihvertfald Ønske Jer alle, der læser med her,
en Rigtig Glædelig Jul
Jeg håber den bliver fyldt med God mad, Dejlige Gaver, Søde Mennesker og Godt Humør.
Min Fru Moder bliver 80 år i morgen, så der skal vi til Fødselsdag. :)
Min Hr Fader bliver så 80 om en uge - hehe... så der skal vi til Fødselsdag.
Der er faktisk en frygtelig masse fødselsdage i min familie her i December... Det synes jeg altså ikke er godt planlagt!! hihihi. Men selvfølgelig skal de fejres!
Vi ses igen mellem Jul og Nytår... mellem julefrokoster og fødselsdage *G*
Rigtig Glædelig Jul
Juleknus fra Pipsen

4 kommentarer:

  1. Tillykke med dine forældre.
    Jeg synes, vi har det slemt med fødselsdage i december, men vi klarer den sidste den 20 dec, så du er godt nok hårdt ramt. !!

    Rigtig glædelig jul til dig og dine. Tak for alle søde kommentarer - og drillerier - i det sidste ½ år.
    knus fra Annette

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med begge dine forældre : )

    Jeg ønsker også dig en rigtig dejlig jul, uden ondt i maven tihi...

    SvarSlet
  3. Så søde billeder du har sat på på. Tilykke med dine forældre

    Hermed vil jeg ønske dig og din familie en glædelig jul

    SvarSlet
  4. Tillykke med forældrene og en rigtig glædelig jul til dig osse.

    SvarSlet